係FB到, 見到有人FREE個NOKIA叉電器, 而且仲話有兩三個可以FREE出嚟, 咁我又試下問下有冇囉~
因為同老豆轉左個上網PLAN, 可以無限上網, 咁我就同佢換左個智能電話, 咁佢就又可以同亞媽一樣, 可以睇到我屋企個CAM, 得閑望下隻豬仔喇!
咁舊嗰個, 叫佢搵番個叉機出嚟, 多數可能掉左, 所以一問之下, 嗰個谷友真係搵左個比我, 仲寄左嚟潻, 幾鬼好人呀!
而家個電話可以重生喇!!!

兩個星期前, 同姨甥仔個嫲嫲飲茶, 佢問我送比佢嗰個電話可唔可以較大聲D個聆聲, 因為佢有時聽唔到電話嚮喎! 我一望個電話, 電話層皮已經甩得好緊要, 個MON比起我地D智能電話真係差好遠好難睇囉, 所以我打算張老豆個電話比佢用! 雖然係舊嘅, 不過一D都唔殘, 起碼個MON都清楚D吖! 希望佢LIKE啦!
因為同老豆轉左個上網PLAN, 可以無限上網, 咁我就同佢換左個智能電話, 咁佢就又可以同亞媽一樣, 可以睇到我屋企個CAM, 得閑望下隻豬仔喇!
咁舊嗰個, 叫佢搵番個叉機出嚟, 多數可能掉左, 所以一問之下, 嗰個谷友真係搵左個比我, 仲寄左嚟潻, 幾鬼好人呀!
而家個電話可以重生喇!!!
兩個星期前, 同姨甥仔個嫲嫲飲茶, 佢問我送比佢嗰個電話可唔可以較大聲D個聆聲, 因為佢有時聽唔到電話嚮喎! 我一望個電話, 電話層皮已經甩得好緊要, 個MON比起我地D智能電話真係差好遠好難睇囉, 所以我打算張老豆個電話比佢用! 雖然係舊嘅, 不過一D都唔殘, 起碼個MON都清楚D吖! 希望佢LIKE啦!
你爸爸咁攪笑掉咗個叉電器嘅
回覆刪除[版主回覆06/04/2013 16:28:38]其實我冇問佢架, 因為我覺得佢會搵唔番囉~
OYIF 個公社大把呢D 叉電頭
回覆刪除