2013年5月5日 星期日

相聚一刻

今日約左熙媽食LUNCH, 熙媽老槤咁大個肚都出嚟, 真係唔好意思喇!

所以一見到佢地, 我就去排住隊先, 叫熙媽坐住係石櫈到等我電話先好行過去!





熙熙同滕滕好奇怪, 由細到大佢地都唔係見得好密, 次次見襯初時都唔會好生保, 一見面無耐就開始-爭玩具!



你有我又有, 又爭, 你冇我有又爭, 你有我冇又爭, 總之係唔係都爭, 真係反晒眼  !!!
 

2 則留言:

  1. 細路係咁架啦haha
    [版主回覆05/10/2013 16:14:30]都係呀, 個個都爭!

    回覆刪除
  2. 大個仔時唔好爭女朋友就得喇:P
    [版主回覆05/10/2013 16:14:17]咁長遠! 應該唔會卦~

    回覆刪除