2013年5月1日 星期三

應該係成功左!

有d嘢, 真係唔好講到咁明, 因為一講左出嚟就可能lai嘢, 跟住又打回原形! 有時d嘢真係又可以好邪~

係4月19日開始, 係第一晚冇著, 我攪左鐘半夜叫滕滕起身, 連續3晚都只係起左一次身就瞓到第二朝都冇事! 不過第四晚就lai左嘢, 因為嗰日去睇醫生, 臨瞓前食左藥, set左3個鐘頭之後, 即係兩點要叫醒滕滕, 不過嚟唔切, 因為佢已經攪掂左, 仲要係佢自己醒都冇醒, 我發現嗰時, 佢仲任由我擺佈, 到左第二朝話番比佢知佢都仲懵醒醒, 可能真係食左藥啦!

係再三叮囑下, 我係咁提醒滕滕記得叫我起身, 而我亦都繼續set鐘半夜起身叫佢, 到左上個星期日夜晚, 我就同滕滕講試唔叫佢, 睇下佢得唔得, 結果呢三日平安渡過!

我嘅心情, 既興奮又緊張, 好想同人講, 但係又怕烏鴉口! 但係諗深一層, 又唔係一件咩大事, 因為好多女仔已經ok啦, 只不過係自己懶懶閑咁唔想半夜起身先攪到而家先攪掂之嘛~

不過又講真, 呢幾晚唔使半夜起身, 真係個人都瞓得好d囉~


2 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2013年5月2日 凌晨2:38

    介片?
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆05/03/2013 11:36:17]
    [版主回覆05/03/2013 11:14:51]呢D戒一世都戒唔甩架喎~~~
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆05/03/2013 10:53:06]介卡通片呀~ 介薯片呀~
    [版主回覆05/02/2013 23:25:40]都話唔講得囉~ 好邪架!!!

    回覆刪除
  2. 哈哈哈,成篇嘢睇到我一頭霧水...
    [版主回覆05/03/2013 10:50:50]
    [林林回覆05/03/2013 10:32:38]shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    [版主回覆05/03/2013 10:27:30]真係唔可以講出嚟架! 因為事原滕滕仲係BB嗰時, 有次成張椅跌左落地PANG一聲, 條友仔醒都唔醒, 自嗰次講左出嚟, 而家我靜靜雞好細聲出房去廁所佢都聽到, 醒瞓到不得了! 所以有時D嘢真係好邪~

    回覆刪除