2013年5月12日 星期日

母親節

我記得舊年嘅母親節係同滕滕第一次去廸廸尼玩, 嗰日熱到我仲差D中暑!

原本都打算今日去, 不過, 今個星期我同滕滕都病, 而且滕滕星期五都仲有發燒, 無理由星期六退燒, 星期日就即去架嘛, 同埋, 我都病到死死下~

去唔到玩, 就同亞婆食母親節飯囉~

今個母親節, 滕滕係學校整左個手袋比我, 我問佢咁細個手袋, 可以放D咩落去, 因為我話出街攞手袋, 係要帶呢D嘢架: 銀包, 鎖匙, 乾紙巾, 濕紙巾(消毒加不消毒), 水, 尿樽, 電話, 同埋背巾! 

滕滕一聽到要攞咁多嘢, 當堂O左咀, 然後就答我, 咁我呢個袋只可以袋銀包咋喎!

 

1 則留言:

  1. 落街買嘢咪啱囉...
    [版主回覆05/23/2013 11:53:51]really!
    [林林回覆05/22/2013 11:37:10]

    回覆刪除