2013年5月18日 星期六

老豆身痕~

今日天氣好熱, 老公失驚無神話同滕滕去游水喎~ 




我就冇落水囉, 因為我怕我游唔得幾耐, 就飄到浸襯呀, 成個人都冇力, 點游先~

條友仔, 我見佢係岸邊攪左好耐先肯落水, 而落水之後就死都唔肯上嚟, 老公係咁話d水開始凍喇要上岸喇, 佢死都唔肯!

其實我起初都驚驚地架, 因為滕滕都仲有咳, 萬一如果又冷襯d氣管又打回原形咁我就心痛死喇! 不過好彩, 冇事!



2 則留言:

  1. 其實做多啲運動對身體都好啲
    [林林回覆06/04/2013 17:43:30]我比條降溫毛巾比你,不過仲未到香港,到咗我即刻寄一條比你,
    [版主回覆06/04/2013 16:23:21]遲D冇得少喇, 因為我同滕滕報左去游水, 到時晒死我! 所以我已經預備好大草帽, 防UV帽, 傘, 到時睇下邊樣好就用邊樣! 同埋, 我唔熱得, 一熱就頭痛頭暈, 到時都唔知點算~
    [林林回覆06/04/2013 14:51:31]噢~~~咁去少啲啦
    [版主回覆06/04/2013 14:23:22]我搽防晒都一樣會黑, 同冇晒一樣! 咁如果搽左, 就唔會傷皮膚囉~
    [林林回覆05/31/2013 14:48:19]搽防曬得唔得?
    [版主回覆05/31/2013 14:37:43]係有呀~ 不過唔會成日去, 我唔想變黑, 因為我係立即變黑, 黑左! 嗰隻嚟~
    [林林回覆05/28/2013 09:22:46]你附近唔係有海灘咩?
    [版主回覆05/27/2013 15:08:26]唔......我地住居屋冇泳將, 係就只有去公共嗰隻, 但係我又唔係咁想~
    [林林回覆05/25/2013 09:39:28]唔落雨就去游水啦,游水好過跑步呢
    [版主回覆05/24/2013 15:02:29]等佢大小小, 可以的話食完飯睇下有冇時間去跑下步~

    回覆刪除
  2. 細路一有水玩就唔願走。
    [版主回覆05/27/2013 15:07:38]係囉, 一落左水就唔肯走喇~

    回覆刪除