http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
保重! 保重! 依家D 菌唔到以前, 惡好多。你有無打流感針? 打返支, 打打底好D。[村姑 C 9 仔 *.*回覆05/22/2013 12:28:41]touch wood~ 我地覺得好 ok~[版主回覆05/21/2013 17:27:45]打左真係好D咩?![村姑 C 9 仔 *.*回覆05/21/2013 17:15:27]你病好就去打返支啦~自從滔滔出左世, 我地一家連姐姐, 每年都打。(屋苑每年都有攪集體打流感針, 好方便) 滔滔就去私家 CLINIC 打。[版主回覆05/21/2013 16:37:58]你覺得我有機會打咩? 不停咁病, 想打都要搵日身體好先可以去打啦! 唉~ 都冇咩好過!
我借本蘇民峰比你啦,唔洗買[林林回覆05/22/2013 11:37:52]你小心身體呀[版主回覆05/21/2013 16:37:05]我朋友借左比我喇, THX!
保重! 保重!
回覆刪除依家D 菌唔到以前, 惡好多。
你有無打流感針? 打返支, 打打底好D。
[村姑 C 9 仔 *.*回覆05/22/2013 12:28:41]touch wood~ 我地覺得好 ok~
[版主回覆05/21/2013 17:27:45]打左真係好D咩?!
[村姑 C 9 仔 *.*回覆05/21/2013 17:15:27]你病好就去打返支啦~
自從滔滔出左世, 我地一家連姐姐, 每年都打。(屋苑每年都有攪集體打流感針, 好方便) 滔滔就去私家 CLINIC 打。
[版主回覆05/21/2013 16:37:58]你覺得我有機會打咩? 不停咁病, 想打都要搵日身體好先可以去打啦! 唉~ 都冇咩好過!
我借本蘇民峰比你啦,唔洗買
回覆刪除[林林回覆05/22/2013 11:37:52]
你小心身體呀
[版主回覆05/21/2013 16:37:05]我朋友借左比我喇, THX!