2013年5月14日 星期二

飄~飄~~飄~~~飄~~~~

今年究竟我發生d咩事, 過年病左成兩個月, 稍為好晒, 而家又病過! 真係好唔想睇醫生, 所以又去左藥房配藥!

食左四日藥都好似冇好過, 結果頂唔順, 都要去搵下醫生!  睇醫生, 打左支針, 好快就見效~ 飄下飄下咁番屋企!

滕滕未病完就已經過左比我, 我地咳d病徵一樣, 大家都係氣管咳! 滕滕比我話佢啦, 成日貪得意專登向我面前打乞嚔又咳, 攪到我食晒佢d菌, 真係想唔病就難啦!

睇嚟要去買番本蘇民峄睇下, 去計一計d位! 


2 則留言:

  1. 保重! 保重!
    依家D 菌唔到以前, 惡好多。
    你有無打流感針? 打返支, 打打底好D。
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆05/22/2013 12:28:41]touch wood~ 我地覺得好 ok~
    [版主回覆05/21/2013 17:27:45]打左真係好D咩?!
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆05/21/2013 17:15:27]你病好就去打返支啦~
    自從滔滔出左世, 我地一家連姐姐, 每年都打。(屋苑每年都有攪集體打流感針, 好方便) 滔滔就去私家 CLINIC 打。
    [版主回覆05/21/2013 16:37:58]你覺得我有機會打咩? 不停咁病, 想打都要搵日身體好先可以去打啦! 唉~ 都冇咩好過!

    回覆刪除
  2. 我借本蘇民峰比你啦,唔洗買
    [林林回覆05/22/2013 11:37:52]
    你小心身體呀
    [版主回覆05/21/2013 16:37:05]我朋友借左比我喇, THX!

    回覆刪除