2013年7月15日 星期一

公司的仆街會計!

我都未見過D人咁冚家產囉, 由我6月尾去旅行前, 個仆街八婆會計就已經係唔舒服緊, 仲要病到發燒唔番得工! 其實, 病到咁死, 就唔好七番啦, 番嚟害人咩! 真係冇錯呀, 佢真係番嚟害人架, 真係仆街到冇人有喎!

個會計冚家產, 咳到仆街唔帶MASK都算喇, 仲要出去對住個影印機咳, 係個廚房對住個微波爐咳(因為佢個飯煲係個微波側), 雖然個微波爐冇打開個門, 但係D制係出面架嘛嗅西, 係咁對住D公家嘢咳, 有冇咁仆街冚家產先!!!

因為馮小姐同個會計個位都係係大廳, 而馮小姐都怕撚左個八婆會計, 所以我勸佢帶番個mask! 講真, 明眼人都知怕九左你個八婆啦, 但係佢都仍然我行我素唔七理人囉! 得, 唔緊要, 你個仆街咁七賤, 我就唯有張支消毒火酒四圍噴囉! 個家產會計去過邊, 用過d咩, 我係自己用之前都會噴一次, 噴撚到四周圍都係消毒火酒味! 而且食lunch整飯前, 我就入廚房開行個冷氣, 明撚知佢唔吹得, 我就專登開到大一大, 擺明話九你入嚟係到咳, 因為我要吹走d菌呀!!!  你d嗅西都唔七怕比人話, 我都唔會介意比人話九我咁撚樣! 因為我跟本就係當你有病, 因為係事實!

仲有呀, 真係估唔到佢賤到咁緊要, 番工放工就帶mask, 怕比街d人話, 但係番到公司就除, 四周圍咳, 呢d嗅西真係唔死都冇撚用架!!!

而且仲要係我放假時, 有日問馮小姐帶住個mask係唔係同佢一樣唔舒服喎! 今次馮小姐勁喇, 佢仲好直接咁同個八婆講係人都怕左佢, 成日係到咳又唔帶mask! 馮小姐吹水咁話佢已經比佢傳染左, 睇左兩次中醫啦! 點不知個嗅西答佢, 佢嗰d係氣管咳嚟, 唔會傳染人架喎! 哈哈~ 乜條管咳會發燒, 仲要d痰厚到仆街架, 擺撚明就係唔舒服啦, 個嗅西跟本就專登去問馮小姐, 又專登話比馮小姐知唔好當佢係野人, 又專登話比馮小姐知佢係冇事! 我個心諗你好去仆街死啦八婆, 就算你係唔撚係有病, 都唔七應該對住d公家嘢咳啦! 一時又話手痛腳痛屎忽痛, 不停咁請病假, 真係病又死番嚟公司傳染人, 吊佢老味就好快d退休死係屋企唔好番嚟害人呀冚家產! 係屋企死唔怕呀, 橫掂都係自己一個, 死左都唔會野到人啦! 正一冚家產嗅西!


2 則留言:

  1. 嘩~~~有無咁撚仆街自私呀?有無同老闆講?你有無叫佢帶返個mask先?佢一同你講嘢,即刻用消毒藥水噴佢嘛...咳撚到好似肺癆咁,我係你就搵消毒公司返黎,老闆問咩事,你就話有人肺癆係咁咳,費時野開晒.
    [版主回覆07/19/2013 15:53:00]佢而家直頭要退啦, 成撚日係到扮嘢又話乜痛物痛, 經都收撚埋, 成撚日係到扮唔撚妥! 水佢就JUMP撚晒, 換就話腰痛! 一時又話去睇醫生睇隻死人手, 一時又話睇隻死人腳! 咁撚多病就唔好番嚟害人啦!
    [林林回覆07/19/2013 15:11:35]快啲60歲退休啦
    [版主回覆07/19/2013 15:03:24]五十幾歲, 冇老公冇男朋友, 老姑婆一個!
    [林林回覆07/19/2013 14:36:56]佢好老架喇?
    [版主回覆07/19/2013 12:18:11]我盡量都唔會同個嗅西講嘢, 有咩要佢做, 我會send mail比佢, 因為我見到佢後面就已經憎九佢!

    個冚家產上次對住老闆講話我"恰"九佢, 講到自己成個受害者咁, 所以我唔想老闆難做, 盡量用d低調嘅方法去處理! 所以我唔會直接去吊九佢, 除非佢不留餘地直接攪我, 咁我先會對佢唔客氣! 因為我費撚事一陣話佢咁撚老都唔放過佢! 一陣佢喊撚晒咁走去同老闆講, 咁點講我都唔應該去"恰"一個亞婆!
    [林林回覆07/19/2013 12:03:44]公司嘢都無講呀?比我一定對住佢個死人口噴
    [版主回覆07/19/2013 11:44:53]佢番工放工先帶, 番到公司就唔帶嗰下先冚家產呀!!! 佢唔會同我講嘢架, 因為佢知道我好憎佢, 所以佢只係會同馮小姐講嘢!

    同埋, 我已經好明顯地係到噴消毒火酒, 所以佢跟本就知咩事! 我去搵老闆"how"房門都係丁住隻手開, 開完就去洗手, 老闆知咩事, 因為我同老闆講佢仆街到對住d公家嘢係咁咳, 我地兩個都怕撚左佢!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2013年7月18日 晚上8:28

    以你性格點忍到佢呀! 直指佢無公德心啦!
    [版主回覆07/19/2013 12:13:45]我忍佢唔到架! 不過我唔係出面坐,我唔可能無啦啦出去吊九佢囉, 所以我就擺明四圍噴火酒! 我噴完都不知幾大味, 佢一定知架!

    回覆刪除