我都未見過D人咁冚家產囉, 由我6月尾去旅行前, 個仆街八婆會計就已經係唔舒服緊, 仲要病到發燒唔番得工! 其實, 病到咁死, 就唔好七番啦, 番嚟害人咩! 真係冇錯呀, 佢真係番嚟害人架, 真係仆街到冇人有喎!
個會計冚家產, 咳到仆街唔帶MASK都算喇, 仲要出去對住個影印機咳, 係個廚房對住個微波爐咳(因為佢個飯煲係個微波側), 雖然個微波爐冇打開個門, 但係D制係出面架嘛嗅西, 係咁對住D公家嘢咳, 有冇咁仆街冚家產先!!!
因為馮小姐同個會計個位都係係大廳, 而馮小姐都怕撚左個八婆會計, 所以我勸佢帶番個mask! 講真, 明眼人都知怕九左你個八婆啦, 但係佢都仍然我行我素唔七理人囉! 得, 唔緊要, 你個仆街咁七賤, 我就唯有張支消毒火酒四圍噴囉! 個家產會計去過邊, 用過d咩, 我係自己用之前都會噴一次, 噴撚到四周圍都係消毒火酒味! 而且食lunch整飯前, 我就入廚房開行個冷氣, 明撚知佢唔吹得, 我就專登開到大一大, 擺明話九你入嚟係到咳, 因為我要吹走d菌呀!!! 你d嗅西都唔七怕比人話, 我都唔會介意比人話九我咁撚樣! 因為我跟本就係當你有病, 因為係事實!
仲有呀, 真係估唔到佢賤到咁緊要, 番工放工就帶mask, 怕比街d人話, 但係番到公司就除, 四周圍咳, 呢d嗅西真係唔死都冇撚用架!!!
而且仲要係我放假時, 有日問馮小姐帶住個mask係唔係同佢一樣唔舒服喎! 今次馮小姐勁喇, 佢仲好直接咁同個八婆講係人都怕左佢, 成日係到咳又唔帶mask! 馮小姐吹水咁話佢已經比佢傳染左, 睇左兩次中醫啦! 點不知個嗅西答佢, 佢嗰d係氣管咳嚟, 唔會傳染人架喎! 哈哈~ 乜條管咳會發燒, 仲要d痰厚到仆街架, 擺撚明就係唔舒服啦, 個嗅西跟本就專登去問馮小姐, 又專登話比馮小姐知唔好當佢係野人, 又專登話比馮小姐知佢係冇事! 我個心諗你好去仆街死啦八婆, 就算你係唔撚係有病, 都唔七應該對住d公家嘢咳啦! 一時又話手痛腳痛屎忽痛, 不停咁請病假, 真係病又死番嚟公司傳染人, 吊佢老味就好快d退休死係屋企唔好番嚟害人呀冚家產! 係屋企死唔怕呀, 橫掂都係自己一個, 死左都唔會野到人啦! 正一冚家產嗅西!
嘩~~~有無咁撚仆街自私呀?有無同老闆講?你有無叫佢帶返個mask先?佢一同你講嘢,即刻用消毒藥水噴佢嘛...咳撚到好似肺癆咁,我係你就搵消毒公司返黎,老闆問咩事,你就話有人肺癆係咁咳,費時野開晒.
回覆刪除[版主回覆07/19/2013 15:53:00]佢而家直頭要退啦, 成撚日係到扮嘢又話乜痛物痛, 經都收撚埋, 成撚日係到扮唔撚妥! 水佢就JUMP撚晒, 換就話腰痛! 一時又話去睇醫生睇隻死人手, 一時又話睇隻死人腳! 咁撚多病就唔好番嚟害人啦!
[林林回覆07/19/2013 15:11:35]快啲60歲退休啦
[版主回覆07/19/2013 15:03:24]五十幾歲, 冇老公冇男朋友, 老姑婆一個!
[林林回覆07/19/2013 14:36:56]佢好老架喇?
[版主回覆07/19/2013 12:18:11]我盡量都唔會同個嗅西講嘢, 有咩要佢做, 我會send mail比佢, 因為我見到佢後面就已經憎九佢!
個冚家產上次對住老闆講話我"恰"九佢, 講到自己成個受害者咁, 所以我唔想老闆難做, 盡量用d低調嘅方法去處理! 所以我唔會直接去吊九佢, 除非佢不留餘地直接攪我, 咁我先會對佢唔客氣! 因為我費撚事一陣話佢咁撚老都唔放過佢! 一陣佢喊撚晒咁走去同老闆講, 咁點講我都唔應該去"恰"一個亞婆!
[林林回覆07/19/2013 12:03:44]公司嘢都無講呀?比我一定對住佢個死人口噴
[版主回覆07/19/2013 11:44:53]佢番工放工先帶, 番到公司就唔帶嗰下先冚家產呀!!! 佢唔會同我講嘢架, 因為佢知道我好憎佢, 所以佢只係會同馮小姐講嘢!
同埋, 我已經好明顯地係到噴消毒火酒, 所以佢跟本就知咩事! 我去搵老闆"how"房門都係丁住隻手開, 開完就去洗手, 老闆知咩事, 因為我同老闆講佢仆街到對住d公家嘢係咁咳, 我地兩個都怕撚左佢!
以你性格點忍到佢呀! 直指佢無公德心啦!
回覆刪除[版主回覆07/19/2013 12:13:45]我忍佢唔到架! 不過我唔係出面坐,我唔可能無啦啦出去吊九佢囉, 所以我就擺明四圍噴火酒! 我噴完都不知幾大味, 佢一定知架!