今年呢個trip又係一行6人, 而地點就係越南河內!
話就話係5日,但係上機嗰日都已經係黃昏機, 去到嗰邊一落機就食晚飯喇! 但係, 雖然知道過去會食飯, 但係真係估唔到呢個就叫飛機餐! 大人or小朋友都係一樣, 得一個包+一個水!
咁講真, 個包又唔係太難食嘅~
第一晚嗰間酒店係5星, 睇落都唔錯, 不過因為冷氣唔凍, 所以就同我地up-grade左間套房! 而第二朝嘅早餐就最surprise, 因為只係包, 都有十幾款!
個泳池都唔錯呢~
呢幾日嘅行程, 其實都幾HEA, 因為冇嘢玩, 冇嘢睇, 冇嘢買, 冇嘢食! 對3個耆英嚟講, 都算幾好, 因為上山坐船呢D就真係幾啱佢地, 不過對滕滕嚟講就真係冇咩好做, 只係去過沙灘玩過一陣沙啫!
對小朋友嚟講真係冇咩話悶唔悶, 只有爸媽係身邊就已經係好開心, 再加上有埋公公婆婆嫲嫲都一斉去玩, 其實就真係開心到不得了!
我老豆係一個酒鬼, 晚晚由七點幾八點開始, 佢就已經開始進入仙境, 因為由呢個moment開始, 佢同邊個講過嘢, 講d咩嘢, 打個比邊個, 第日問番佢佢係唔記得架! 所以去旅遊外遊, 酒-係必備嘅! 而咁啱今次呢個導遊, 原來又係酒人嚟!
因為第二日上船出遊, 佢帶左6支紅酒請我地廿幾個團友飲, 佢話因為有團友生日喎! 我雖然唔係成日去旅行, 但係年年去一次都唔算少啦, 咁耐我都未見過有導遊請飲紅酒囉! 而當晚, 我係番酒店之前同個導遊講, 如果經開便利店我老公想買啤酒番酒店飲, 結果個導遊買左6罐嚟, 而且仲唔收錢! 所以我地都好識做嘅, 係第三日, 我地就請番個導遊食宵夜喇!
眼緣好緊要, 就算好傾d, 都唔代表有嘢就要益你, 而且仲要係唔識嘅, 因為全個旅程令到我地最開心就係個導遊係第四晚, 即係last 一晚, 佢同我地up-grade左間總統套房比我地呀~~~~~~~
簡直真係人都癲呀!!! 滕滕興奮到不得了, 無啦啦走嚟同我講: 嚇死我呀! 我以為你唔係到呀~!
話咁快5日旅程就結束喇, 想唔比咁多小費都唔得啦, 就算人地覺得我地好傾, 都唔需要對我地咁好囉, 所以我地比左$1100小費個導遊, 希望佢唔好嚴少啦~
呢5日, 最開心嗰個應該係滕滕囉, 因為佢足足瘋癲左4日, 因為最尾嗰一晚, 我唔o趙佢真係對唔住自己囉~ 真係曵到呢!!!
原來係河內~~~我而家先知河內係越北呢~~~
回覆刪除[版主回覆07/16/2013 12:38:15], 其實我到係嗰日到左登機位先知原來越北就係河內咋~