已經兩年幾冇買過一樣好D似樣D嘢電器喇! 因為屋企係廳嗰D, 壞得嘅壞爛得就爛, 就連SOFA咁難有事嘅都比滕滕咬爛晒D皮!
一路以嚟, 我好想好想買把風扇, 因為唔係太熱時可以開風扇, 有風吹下感覺上會好舒服, 唔洗下下開冷氣, 唔環保時又浪費! 但係因為滕滕太強勁喇, 我怕買左番嚟又唔知幾時好快又爛, 所以見滕滕而家有嘢可以商量, 咁我就問佢, 我好想買把風扇番屋企, 可唔可以應承我唔整爛把風扇先!
再三咁問完又問, 佢答完又答, 結果就買左喇!

係未送嚟前, 我真係有d擔心! 雖然係jusco試過覺得得, 但係因為jusco嗰到有冷氣, 其實試咩都ok架, 但係講真我又都幾相信自己嘅判斷, 所以送貨嚟之後, 我即刻立即熄左冷氣去感受一番! 結果, 我真係冇揀錯!!! 把風扇好very good!!! 風力真係幾very good!!!


而最爆笑係, 我一入屋, 滕滕同我講佢今日好乖, 冇整爛把風徑喎!
一路以嚟, 我好想好想買把風扇, 因為唔係太熱時可以開風扇, 有風吹下感覺上會好舒服, 唔洗下下開冷氣, 唔環保時又浪費! 但係因為滕滕太強勁喇, 我怕買左番嚟又唔知幾時好快又爛, 所以見滕滕而家有嘢可以商量, 咁我就問佢, 我好想買把風扇番屋企, 可唔可以應承我唔整爛把風扇先!
再三咁問完又問, 佢答完又答, 結果就買左喇!
係未送嚟前, 我真係有d擔心! 雖然係jusco試過覺得得, 但係因為jusco嗰到有冷氣, 其實試咩都ok架, 但係講真我又都幾相信自己嘅判斷, 所以送貨嚟之後, 我即刻立即熄左冷氣去感受一番! 結果, 我真係冇揀錯!!! 把風扇好very good!!! 風力真係幾very good!!!
而最爆笑係, 我一入屋, 滕滕同我講佢今日好乖, 冇整爛把風徑喎!
呢d 直身fan 好鬼易壞, 我部野3年就打柴
回覆刪除[版主回覆07/31/2013 16:58:18]咁真係要考慮換喎,因為新嘅又靜又涼快, 最緊要就係電費會平D~
[林林回覆07/31/2013 09:53:17]我廳個部冷氣機都十幾年喇
[版主回覆07/29/2013 17:09:46]我希望.......可以用耐d~
其實有啲入冰個啲小型冷氣,咁就唔洗咁嘥電,又涼快
回覆刪除滕滕將會日日同你講: 我今日好乖, 無整爛把風扇!!!
[版主回覆07/30/2013 17:33:31]要喇要喇, 要揀過個係一級架!!!
[林林回覆07/30/2013 10:29:08]我地返工日子無開冷氣,只係有人係屋企先開冷氣,兩個月電費都千五蚊喇,你開足24小時一千蚊都唔洗...........我諗我要考慮換冷氣機了
[版主回覆07/29/2013 17:09:22]嗰d好大嚿, 同埋入冰呢下嘢咁好玩, 比滕滕見到就仲快壞呀! 其實我買把風扇番嚟唔係為左慳電費, 因為而家兩個月都唔過一千蚊, 仲要係日抖開廳, 夜晚開房, 跟本24小時冇停過.
因為有時落雨天唔係太熱, 咁可以開把風扇吹下都好舒服, 可以環保d, 但係如果冇風扇, 22/23/24度我都要開冷氣, 因為間屋好焗!
你夏天全日開冷氣 ga? 我叫姐姐開冷氣, 姐姐唔開, 佢怕凍, 只開風扇, 開木門通風。(公公婆婆來先開冷氣)
回覆刪除阿仔就永遠只著住條底褲+底衫。
[版主回覆07/30/2013 17:32:03]因為之前滕滕整爛晒D嘢, 所以攪到我唔敢買電器, 屋企風扇都冇一把, 咁就焗住開冷氣啦, 再者滕滕就算開左冷氣都可以出晒汗一日沖3次涼, SO 我冇得揀~