今日中午, 表姐打嚟話想叫我個工人幫佢收件貨, 咁我咪打電話番去同個工人講, 順便都要同滕滕交代一下啦, 因為佢而家乜都要知架嘛! 同佢地兩個交代晒之後, 表姐好玩嘢咁又再講話唔洗喎, 咁我當然又要再打番屋企, 同個工人講完又要再同滕滕解釋一番啦, 點不知佢條友仔講: "咁佢即係講大話啦! 佢明明話要架嘛, 而家又話唔洗, 即係即講大話!"
我同滕滕解釋, 因為表姨媽唔想煩到我地, 咁搵到佢朋友幫手, 所以咪唔需要我地幫囉! 其實咁樣咪仲好, 冇人上嚟, 又唔需要比錢個叔叔, 咁樣唔好咩! 我再話多次, 係因為唔想煩住我地, 所以唔需要我地幫佢收嘢喇, 明唔明呀! 我見滕滕答左我話佢明之後, 跟住我就收線喇, 點不知一收左線, 我係個cam到聽到佢講: "明明又話要! 而家又唔要! 咁就係講大話啦! 咁都仲唔係講大話咩!!!"
沒有留言:
張貼留言