2013年7月21日 星期日

姐姐媽咪........

呢幾排, 滕滕耐唔耐就問我, 有冇小朋友有幾個媽咪, 如果有係點樣架!  我解釋比佢知, d好慘嘅小朋友先會有幾個媽咪, 因為呢個媽咪唔要佢, 先張佢比第二個, 咁第二個又唔要佢, 先再比第三個........如果個媽咪好鐘意自己, 跟本就唔會捨得比人地, 所以就永遠只有一個媽咪!

今日, 我又提醒滕滕, 叫佢以後以後唔可以錫姐姐個咀(因為我見到嘅, 次次都係滕滕做主動), 因為我話姐姐唔係佢媽咪, 只有媽咪同爸b先可以錫咀, 所以記得記得一定唔可以錫! 點不知........滕滕答我, 佢有兩個媽咪, 一個係我, 一個就係姐姐媽咪!!!

我, 當堂叮一聲睜大對眼望住滕滕! 因為我真係好surprise, 好surprise 滕滕個諗法原來係咁! 我之前解釋晒比佢知, 我係比錢請姐姐番嚟幫我手照顧佢, 星期日係街到見到d工人放假, 我話比滕滕知我地個姐姐同呢d工人姐姐一樣, 放假會咁樣出嚟見面, 因為, 我地呢個係"工人姐姐"! 但係講左咁多原來係滕滕心目中並非係咁諗, 而且仲同我講: 我地呢個係姐姐, 唔係工人姐姐嚟!!!

睇嚟, 我要再多幾錢肉緊, 再去洗多幾洗滕滕個腦先!


3 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2013年7月23日 晚上8:35

    錫姐姐個咀的滔滔好細既時候我已經同佢講唔可以, 只可以錫爸爸媽咪個咀。但我依家都唔肯定佢無 都唔知佢邊句真。姐姐自己就話無~
    [版主回覆07/24/2013 11:47:17]我耐唔耐就睇見滕滕主動去錫姐姐架喇, 叫整佢唔好佢都係咁!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2013年7月23日 晚上8:39

    仲有滔滔間唔時叫錯我做姐姐, 叫姐姐做媽咪!!! HURT 爆!!!!

    有時又諗, 咁証明姐姐錫我個仔。佢兩個感情好 LAW~
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆07/24/2013 12:22:54]諗落又係你大鑊 D wor~
    [版主回覆07/24/2013 11:49:00]佢叫錯你做姐姐HURT得過我佢當姐姐係媽咪!!!! 大佬, 媽咪只有一個咋, 何來有第二個可以代替!!! 就算感情好都唔可以當姐姐係媽咪啦!!!

    回覆刪除
  3. 嘩~~~有無離譜啲?你快啲調節返滕滕嘅人物關係圖
    [版主回覆07/29/2013 17:11:45]我已經好努力緊, 成日不停咁講架喇!

    回覆刪除