2013年7月6日 星期六

泳班~

真係幾驚放假前對上嗰一次泳班令到滕滕有陰影呀, 因為我從來冇expect過個教練原來係咁冇經驗囉!

上次滕滕第一堂, 個女教練真係好惡, 好嚴厲, 又冇表情, 仲要全程要滕滕自己數踢水由1-30自己數! 我見個miss 咁後生, 我就知佢對小朋友冇經驗喇!  上完第一堂, 滕滕就同我講佢唔鐘意個女教練! 更係啦, 小朋友冇耐性佢又唔知, 小朋友集中力唔夠佢又唔知, 滕滕成日望住個男教練(因為個男教練好開心, 又成日講笑引人), 佢就只係識講集中d! 集中d! 一d表情都冇, 成個死老豆咁款, 比我都唔想望你啦, 又唔係靚女! 如果唔係我有時教滕滕數數字, 佢跟本都唔會識數1-20, 數到廿幾滕滕個心已經又飛左個去個亞sir到! 結果係我忍唔住同個miss講: 佢而家K1咋, 老師未教數數字, 所以佢唔係好識數由1-30架!

完左第一堂, 真係忍唔住打去泳班到反映下意見囉, 因為佢地D教練如果係咁, 真係搵鬼人去上, 而且仲要係咁細個小朋友! 一學就咁惡, 我唔想我個仔有陰影囉!

結果, 今日上第二堂時, 果然有改善! 個miss冇咁惡, 有耐性左, 不過仍然都係冇表情架!


不過算啦, 我見滕滕冇咁抗拒佢喇, 起碼走時都冇再講話唔鐘意個MISS喇!

 

1 則留言:

  1. 乜個MISS咁衰架?!
    [版主回覆07/16/2013 12:36:56]係呀! 個MISS個樣真係真係好衰架!!!

    回覆刪除