2013年7月28日 星期日

與熙熙快樂的一天!

今日又約左熙媽出嚟食佢嘅BIRTHDAY LUNCH, 佢呢兩條友仔次次都好似冤家咁, 滕滕成日叫熙熙借車, 而熙熙又成日都唔肯, 睇見佢地真係好好笑!

我地今日就出左TST Isquare嘅牛陣到, 真係好耐冇出TST, 成個地方都唔同晒!




我好似有大鄉理出城咁囉~ 因為而家好多商場多左好多, 又大又靚! 不過如果叫我搵嘢買都幾難, 因為好似D嘢完全都唔啱咁嘅! 唯有只有馬仔D嘢我先鐘意, 其他, 一D興趣都冇!

食完嘢我地去左荷里活到睇TURBO!



兩條友仔搭緊地鐵都玩得一傾, 係小朋友嘅立場, 係冇一個地方唔玩得架!

套戲唔係好長, 好快睇完, 其實真係唔錯, 因為太耐的話, 佢地會唔耐煩就會要走!

睇完戲就走LU~ 玩左大半日, 滕滕一上巴士就話好攰想瞓下喎


沒有留言:

張貼留言