我地今日就出左TST Isquare嘅牛陣到, 真係好耐冇出TST, 成個地方都唔同晒!
我好似有大鄉理出城咁囉~ 因為而家好多商場多左好多, 又大又靚! 不過如果叫我搵嘢買都幾難, 因為好似D嘢完全都唔啱咁嘅! 唯有只有馬仔D嘢我先鐘意, 其他, 一D興趣都冇!
食完嘢我地去左荷里活到睇TURBO!
兩條友仔搭緊地鐵都玩得一傾, 係小朋友嘅立場, 係冇一個地方唔玩得架!
套戲唔係好長, 好快睇完, 其實真係唔錯, 因為太耐的話, 佢地會唔耐煩就會要走!
睇完戲就走LU~ 玩左大半日, 滕滕一上巴士就話好攰想瞓下喎
沒有留言:
張貼留言