2013年7月7日 星期日

拍拖週年紀念~

我! 咁就比我老公厄左番嚟, 而且仲做左亞四15年!


人地唔知以為老公好隨和, 其實佢不知幾鬼yim 尖! 男人真係好冇心肝, 我問佢今晚因為落雨左所以cancel 左去睇螢火蟲, 咁去邊到食餐好d嘅呢, 我問佢知唔知今日咩日子, 佢先開始笑住咁問番我轉頭! 不過算啦, 我幾時都知女人係鐘意記埋呢d日子架喇!


下次唔會再去呢間到食, 因為難食都不得了, 只係得個樣, 仲要唔平, 2人餐要成八嚿水, 十分之唔值!

其實去黃金食, 係因為有d Thomas 車睇, 但係冇諗過而家變到咁差!




3 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2013年7月11日 凌晨2:54

    唔好話你老公, 我都唔記得 ga....... 有時係我老公記得, hee heee
    [版主回覆07/16/2013 14:13:37]

    回覆刪除
  2. 哈哈哈,我反而係我老公提返我轉頭今日係咩咩咩記念日呀~~~
    [版主回覆07/16/2013 14:13:43]

    回覆刪除
  3. @@ 800 蚊!! 真係好貴喎...

    我係相反既, 唔會去記呢d 特別日子, 我老公就會記住, 因為佢乜都唔記得只係記得日子hahahaha
    [版主回覆07/17/2013 15:55:57]係見到嗰4張相之外, 仲有兩個湯同埋兩個甜品, 多都冇! 以為諗住唔錯, 但係原來我地揀呢間嘢嚟食揀得好錯!!!

    回覆刪除