繼尋日話表姐講大話一事已經笑死我, 今晚滕滕又一件比人o趙嘢趣事!
之前滕滕同我投訴姐姐, 話姐姐唔比佢張架搖控車放落水到玩, 咁我就同佢解釋番姐姐唔比佢咁做, 係因為姐姐知道架車浸左落水到就會壞, 佢唔比你咁做, 就係因為唔想你冇車玩唔開心, 所以姐姐咁做都係因為錫你咋!
其實滕滕份人都好易話為, 我次次解釋完比佢知, 佢都唔會再扭計, 亦都唔會堅持一定要做, 不過, 唯一就係佢仍然仲有一份好奇心係到!
今晚我叫滕滕打比老公, 睇下佢今晚需唔需要ot, 但係滕滕就即時同我講, 話老公今日同左佢講佢唔番, 但係, 我唔係好信囉, 因為我知道通常老公番中班, 佢都會加左更通宵, 所以我好堅持叫滕滕打比佢老豆再問一次!
滕滕用hand fee打通左電話比老公之後就問佢今晚係唔係番嚟啦, 果然不出我所料, 老公話唔番嚟, 要OT! 點不知滕滕好surpirse, 而且仲質問佢老豆: "明明你同我講左話你番嚟架, 你而家又話唔番, 你講大話!!!" 老公聽到滕滕咁講, 就已經同佢解釋佢係尋日話佢尋晚番, 並唔係話今日講話今晚番! 當然, 滕滕都唔理佢繼續話佢講大話, 而且講完就冇左聲(我以為滕滕嬲到cut左佢老豆條線)! 點不知過左兩三秒之後, 滕滕張一個浸左落水嘅電話攞嚟比我! 原來佢張個電話浸晒落水!
嘩~ 其實我當時好嬲架, 即刻turn on第二個電話同老公講, 我而家要泡制完佢先可以再同佢講! 收線, 我就開始對付條友仔喇, 我問佢, 係唔係真係想試一次張d嘢放落水到, 睇下係唔係真係壞左先信吖!
我問滕滕知唔知自己錯, 佢就同我講: "知! 不過爸b都錯, 因為佢講大話! 佢明明應承左我係番嚟, 而家佢又話唔番, 所以佢都有錯!" 去到呢刻, 原來佢張個電話放落水到, 係因為佢好嬲, 以為個老豆講大話所以谷鬼氣就掉個電話落水到...........
沒有留言:
張貼留言