2013年7月10日 星期三

講大話 II

繼尋日話表姐講大話一事已經笑死我, 今晚滕滕又一件比人o趙嘢趣事!

之前滕滕同我投訴姐姐, 話姐姐唔比佢張架搖控車放落水到玩, 咁我就同佢解釋番姐姐唔比佢咁做, 係因為姐姐知道架車浸左落水到就會壞, 佢唔比你咁做, 就係因為唔想你冇車玩唔開心, 所以姐姐咁做都係因為錫你咋!

其實滕滕份人都好易話為, 我次次解釋完比佢知, 佢都唔會再扭計, 亦都唔會堅持一定要做, 不過, 唯一就係佢仍然仲有一份好奇心係到!

今晚我叫滕滕打比老公, 睇下佢今晚需唔需要ot, 但係滕滕就即時同我講, 話老公今日同左佢講佢唔番, 但係, 我唔係好信囉, 因為我知道通常老公番中班, 佢都會加左更通宵, 所以我好堅持叫滕滕打比佢老豆再問一次!

滕滕用hand fee打通左電話比老公之後就問佢今晚係唔係番嚟啦, 果然不出我所料, 老公話唔番嚟, 要OT! 點不知滕滕好surpirse, 而且仲質問佢老豆: "明明你同我講左話你番嚟架, 你而家又話唔番, 你講大話!!!" 老公聽到滕滕咁講, 就已經同佢解釋佢係尋日話佢尋晚番, 並唔係話今日講話今晚番! 當然, 滕滕都唔理佢繼續話佢講大話, 而且講完就冇左聲(我以為滕滕嬲到cut左佢老豆條線)!  點不知過左兩三秒之後, 滕滕張一個浸左落水嘅電話攞嚟比我! 原來佢張個電話浸晒落水!

嘩~ 其實我當時好嬲架, 即刻turn on第二個電話同老公講, 我而家要泡制完佢先可以再同佢講! 收線, 我就開始對付條友仔喇, 我問佢, 係唔係真係想試一次張d嘢放落水到, 睇下係唔係真係壞左先信吖!

我問滕滕知唔知自己錯, 佢就同我講: "知! 不過爸b都錯, 因為佢講大話! 佢明明應承左我係番嚟, 而家佢又話唔番, 所以佢都有錯!" 去到呢刻, 原來佢張個電話放落水到, 係因為佢好嬲, 以為個老豆講大話所以谷鬼氣就掉個電話落水到...........

沒有留言:

張貼留言