2013年7月27日 星期六

有乜問題???

滕滕而家星期六個schedule 就係朝早1030-1130去學游水, 下午1430-1530就去上英文理! 早上學完游水之後, 我會比佢係個club house到玩半個鐘至九個字, 跟住就番屋企食嘢, 食完嘢先去上堂! 如果夜晚冇約, 就會stay 係屋企休息下!  不過今晚就約左表叔去佢屋企食飯, 所以上完英文班番屋企坐左唔夠半個鐘就起行喇, 約左表姐一齊搭車出去!

今日成day嘅行程, 其實我都覺得接住落係幾攰, 係某d時候我都希望可以坐多一陣抖下, 而滕滕佢就冇要求過要瞓攪或者要我抱, 唯一一次要求, 就係夜晚係表叔到走, 去搭西鐵嗰時, 都唔係要我抱, 而係發左一次"猛憎"!

我覺得滕滕真係幾叻仔架喇, 成日佢都冇話過要我抱, 而且佢好少因為攰或者眼瞓發皮四, 不過當佢發"猛憎"時, 我就知佢真係好攰好攰, 而且佢d"猛憎"仲係係咁依架咋, 十分之容易攪!

不過, 呢個moment, 表姐就challenge 我, 話我: 究竟你幾時先唔比佢去瞓晏覺架! 佢遲d上小學全日制, 咁樣唔得架喎! 表姐咁話我已經唔係第一次! 係滕滕歲幾嗰時已經好串咁串過我, 佢好串咁同佢個frd講, 飲完茶(lunch), 我要同個仔番屋企瞓下午覺! 當時我個心諗你都痴撚線, 佢得嗰歲幾, 瞓晏覺有咩咁出奇啫! 而今次, 我聽到表姐咁講, 我就開始火嚟! 我問佢究竟知唔知今日我地做過咩嚟呀, 成day 都冇停過, 攰都係好正常啫! 又唔知人地做過咩就係到話人!!!

我都唔撚明, 一個四歲小朋友, 就算瞓覺有咩咁出奇啫! 你唔撚比你對女瞓係你嘅事, 仲乜7要我認同你先! 我個仔已經係超人一般咁可以一直唔洗瞓, 但係唔代表佢唔撚攰架吓化!!!

吊~ 佢都係4歲, 講乜撚嘢讀小學啫, 而家都只不過係就嚟k2, 距離小一都仲有兩年, 仲乜7嘢而家就要唔比人地瞓呀!!! 更何況滕滕玩左成日未停過攰係好正常啫! 我有我教仔嘅一套, 仲乜9嘢要呢樣challenge我, 嗰樣又challenge我!!! 雖然你係有經驗, 但係唔代表你啱架!!!

滕滕睇醫生氣管有d扯, 我唔凍嘢佢飲係好正常, 表姐又串住嚟話佢對女從來病都唔同佢戒口喎! 真係痴撚線架! 你個女病到死唔通你唔煲粥比佢食, 仲比d炸嘢凍嘢佢食佢飲架??? 我唔係好撚信囉!!!

 

1 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2013年8月5日 凌晨2:05

    4 歲唔比人瞓好可憐 姐~
    唔使勞氣。佢都唔係正常阿媽。
    [版主回覆08/05/2013 17:41:47]佢正唔正常我唔理佢囉, 但係佢D語氣下下都challenge 我, 我條氣就唔順囉! 每個小朋友都唔同, 佢唔可以要我聽佢咁講仲要認同佢, 佢都忽忽地!!!

    回覆刪除