2013年7月20日 星期六

新玩具

 
今日經過間鋪頭賣老人用品, 咁我就入去打個圈睇下有冇嘢買啦, 因為老豆懶到出汁, 叫極佢都唔去行下, 所以都想睇下有冇D咩係可以比佢要嚟做下運動嘅~

結果, 我買左呢部機



一聽到話懶人首選, 咁我就好有興趣喇! 個sales話只係貼係個小腿上面30分鐘, 就會拍打1600下直達肌肉底部, 而且拍打力度仲有得調較!

我開初一試時, 真係差唔多成個人彈起, 因為種感覺好似觸電, 但係試左幾分鐘後, 感覺又ok喎, 所以我就買左佢喇!


 


1 則留言:

  1. 不如買部單車比佢,坐係梳化到,只郁對腳個啲
    [版主回覆08/01/2013 16:49:37]去公園都會, 不過我老豆一定唔會跑囉~ 佢, 行路都慢條斯理過人, 所以佢BODY CHECK嗰時, 我同佢講佢一定唔會高血壓囉!
    [林林回覆08/01/2013 10:17:54]兩爺孫去公園玩
    [版主回覆07/31/2013 16:59:20]我屋企細, 冇得跑~
    [林林回覆07/31/2013 09:52:46]我以為會陪個孫跑黎跑去
    [版主回覆07/30/2013 17:34:05]分別不大喎~
    [林林回覆07/30/2013 10:24:54]咁如果見到滕滕係咪會郁多啲?
    [版主回覆07/29/2013 17:12:37]佢連郁下都唔想郁........因為亞媽已經買左部類似嘅只係郁腳架咋, 佢都唔玩!

    回覆刪除