2013年6月19日 星期三

獨立!

我本身個人好獨立, 盡量都唔唔需要幫(但係我就好welcome去幫人), 所以我都希望滕滕可以好似我咁, 比較獨立d!



我買左呢個鐘比滕滕, 我同佢講話個鬧鐘一嚮佢就自己起身(番學), 唔好等姐姐叫佢!

已經一個星期喇, 佢連個鐘嚮都聽唔到, 所以我而家等緊, 等緊佢幾時自己可以識起身唔洗人叫~

1 則留言:

  1. 放係佢耳邊等到佢聽到為止
    [版主回覆06/20/2013 15:35:08]我係到就可以呢~ 不過嗰時我已經上左車喇!

    回覆刪除