http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
你應該返去室內遊樂場繼續玩[版主回覆06/20/2013 15:37:58]唔得, 好大雨嗰時已經出左嚟, 仲行左一段路潻喇, 因為當時諗住係微雨, 冇諗過會落狗屎!
你應該返去室內遊樂場繼續玩
回覆刪除[版主回覆06/20/2013 15:37:58]唔得, 好大雨嗰時已經出左嚟, 仲行左一段路潻喇, 因為當時諗住係微雨, 冇諗過會落狗屎!