2013年6月16日 星期日

好期待~

 
下個星期六就去上游水堂喇, 直至尋晚, 我先同滕滕講我地今日約左姨媽個朋友, 佢帶我地去一次游水嘅地方, 咁下個星期就我地自己去, 所以叫滕滕佢幫下我手認下路!

去完視察左地方之後, 就見到有個室內遊樂場, 滕滕就叫住話想玩喎, 結果比佢玩左差唔多成個鐘! 點不知一走就開始有微雨喇, 出左屋苑過左對面馬路, 就開始越落越大, 直頭倒水咁~



好彩有D亭係到比人坐咋, 如果唔係就一定濕晒! 結果要等左差唔多半個鐘先可以走.........


1 則留言:

  1. 你應該返去室內遊樂場繼續玩
    [版主回覆06/20/2013 15:37:58]唔得, 好大雨嗰時已經出左嚟, 仲行左一段路潻喇, 因為當時諗住係微雨, 冇諗過會落狗屎!

    回覆刪除