http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
對鞋好靚呀~~~[林林回覆06/06/2013 17:26:19]唔算好sharp之嘛,靚就得啦[版主回覆06/06/2013 16:41:19]我都覺得靚, 不過個COLOR 咁SHARP, 要好有勇氣先可以著出街!
咁高我穿唔到呀!兩年後都保養得好好喎!
對鞋好靚呀~~~
回覆刪除[林林回覆06/06/2013 17:26:19]唔算好sharp之嘛,靚就得啦
[版主回覆06/06/2013 16:41:19]我都覺得靚, 不過個COLOR 咁SHARP, 要好有勇氣先可以著出街!
咁高我穿唔到呀!兩年後都保養得好好喎!
回覆刪除