2013年6月5日 星期三

靚鞋~

呢對鞋, 我買左兩年, 兩年都未著過! 



其實我真係幾鐘意呢對鞋, 因為實物係紫色D, 買佢, 都係因為個色好SHARP好靚, 但係買左咁耐冇著到, 亦都係呢個原因, 隻色誇過頭! 

我好少鞋係咁堅嘅顏色, 實在真係好難襯衫! 今日一著, 原來都好舒服架喎, 真係睇佢唔出!

2 則留言:

  1. 對鞋好靚呀~~~
    [林林回覆06/06/2013 17:26:19]唔算好sharp之嘛,靚就得啦
    [版主回覆06/06/2013 16:41:19]我都覺得靚, 不過個COLOR 咁SHARP, 要好有勇氣先可以著出街!

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2013年6月12日 上午9:49

    咁高我穿唔到呀!兩年後都保養得好好喎!

    回覆刪除