2013年6月4日 星期二

笑死!

尋日, 聽到已經好好笑, 因為滕滕"愔"住個咀, 但係又好大聲咁同個工人講: "姐姐! 你可唔可以唔好同媽咪講我曵呀! 你同佢講話我乖吖! 好唔好啫~~~!" 佢條友仔, 以為"愔"住個咀我就聽唔到, 但係"愔"住又大大聲咁講喎! D小朋友, 真係幾傻呢  !

今日係個CAM到聽到滕滕同個工人嘅對話仲好笑:


滕: 點解你成日都做錯嘢架啫~?!
工: 我冇呀!
滕: 你仲話冇!!! 許老師話呀, 唔可以成日投訴人地架嘛!
工: 我冇~
滕: 我都話啦, 許老師話唔可以成日去投訴人地架, 你就成日同媽咪講我曵! 咁你都仲話冇! 我真係好嬲你架!
工: 咁好啦, 你嬲我啦!
滕: 我唔係鬧你架, 只係好嬲你咋!

我覺得, 最好笑係最尾嗰句! 因為上次黑雨嗰日, 我話個工人時, 滕滕搶住咁話我: "點解你成日鬧姐姐啫! 你唔好成日咁惡鬧佢啦, 佢好唔開心架!"  所以先小人後君子, 佢就話"我唔係鬧你架!"

到左佢瞓醒左之後嘅一陣, 我又聽到滕滕又講: "你而家做錯事, 我好唔開心呀! 如果你下次再係咁, 我真係唔會原諒你架! 我比次機會你, 你唔好再咁喇!"

我聽到, 都忍唔住又笑囉~! 因為"你而家做錯事, 我好唔開心呀! 如果你下次再係咁, 我真係唔會原諒你架! 我比次機會你, 你唔好再咁喇!" <---呢D說話, 係我平時同滕滕講架囉!




1 則留言:

  1. 佢學晒你啲嘢喇
    [林林回覆06/06/2013 17:25:23]哈哈哈哈哈哈哈哈哈))))))))))你要撿討下...
    [版主回覆06/06/2013 16:42:28]直頭錄左音咁由佢把口播番出嚟啦~

    回覆刪除