終於都等到今日! 因為今日同老豆約左去睇report, 所以尋晚成晚都瞓唔著, 又攪到成三點幾四點先瞓到~
個report 話照肺嗰到冇咩大問題, 心電圖出左都冇咩問題, 但係咩全血指數出話唔知咩血球大粒小小, 好大可能會同飲酒有關, 而驗盰功能出個report就話某種蛋白質有小小變異.
聽到醫生話佢條氣扯, 最大因數都應該係食煙令到氣管收縮! 同埋, 醫生即時都check到話佢身體含氧量係ok嘅, 算係正常可以接受!
因為醫生仲有嘢要再驗, 係針對性, 咁又要再過多兩三個星期後去再睇report! 希望到時又唔會再有d咩大問題啦~
可以鬆口氣, yeah!!!
回覆刪除[版主回覆06/17/2013 15:38:17]鬆左大半口啦, 仲有小半係要仲要去做檢查, 再等兩個星期再去睇REPORT!
好彩無乜大問題呀~~~而家仲有食煙呀?
回覆刪除[版主回覆06/18/2013 14:18:19]亞媽話佢食小左小小喎~