2013年6月9日 星期日

大發現!!!

尋日同表叔一家食完父親節飯之後, 我地就同表姐&表弟一齊搭巴士番入屯門!

表弟坐左係我隔離, 所以我就開波問佢, 佢二家姐個老公究竟係點!

因為之前表姐擺過我上枱, 話我話覺得佢細家姐好有問題, 個老公點解一年三百六十五日都唔會出現, 乜節日都唔會有影, 就係之所以表姐擺過我上枱問過, 所以我今次一問, 表弟一五一十講晒比我聽!

原來個男人真係比我估中左, 真係有老婆嘅, 但係我就最估唔到, 原來而家嗰個仔, 其唔係佢而家嗰個"老公"嘅!

好嘢好嘢  ! 表妹佢真係冇得彈, 下下仲出乎意料之外! 拋父棄子之後, 出去混左冇耐(三年後), 成日都不甘寂寞咁去搵男人, 跟住又比人攪大左個肚! 最攪笑就係有左又唔落嗰下先得喎, 落仔佢都唔係未試過架啦, 唔通佢又攞有左呢樣嘢嚟迫個男人結婚, 個男人今次唔就犯???

而而家呢個男人, 都算係咁喇, 每個月比小小錢我表妹, 就當左係細老婆, 個仔就以為呢個係老豆, 無啦啦多左個女人又有仔都肯! 不過又咁講, 可能我表妹都係至在有個男人比下錢佢洗就唔介意卦! 但係, 做二奶, 係唔係都搵個有錢D嘅男人呢? 男人又唔係有好多錢比佢, 又肥又唔靚仔, 都唔明佢點解更係鐘意呢D咁嘅男人!!!



2 則留言:

  1. 你表妹真係好嘢,無言!
    [版主回覆06/14/2013 16:49:02]我都要拍手啦

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2013年6月15日 清晨7:36

    一個字, 堅!!
    by the way, 佢好靚 ga?
    [版主回覆06/17/2013 15:38:51]佢唔係好靚, 不過就好姣, 呢樣已經夠啦!

    回覆刪除