表弟坐左係我隔離, 所以我就開波問佢, 佢二家姐個老公究竟係點!
因為之前表姐擺過我上枱, 話我話覺得佢細家姐好有問題, 個老公點解一年三百六十五日都唔會出現, 乜節日都唔會有影, 就係之所以表姐擺過我上枱問過, 所以我今次一問, 表弟一五一十講晒比我聽!
原來個男人真係比我估中左, 真係有老婆嘅, 但係我就最估唔到, 原來而家嗰個仔, 其唔係佢而家嗰個"老公"嘅!
好嘢好嘢
而而家呢個男人, 都算係咁喇, 每個月比小小錢我表妹, 就當左係細老婆, 個仔就以為呢個係老豆, 無啦啦多左個女人又有仔都肯! 不過又咁講, 可能我表妹都係至在有個男人比下錢佢洗就唔介意卦! 但係, 做二奶, 係唔係都搵個有錢D嘅男人呢? 男人又唔係有好多錢比佢, 又肥又唔靚仔, 都唔明佢點解更係鐘意呢D咁嘅男人!!!
你表妹真係好嘢,無言!
回覆刪除[版主回覆06/14/2013 16:49:02]我都要拍手啦
一個字, 堅!!
回覆刪除by the way, 佢好靚 ga?
[版主回覆06/17/2013 15:38:51]佢唔係好靚, 不過就好姣, 呢樣已經夠啦!