2013年6月15日 星期六

帽s~

滕滕下個星期開始去游水班喇, 所以我已經預備好晒所有游水用品比佢之餘, 仲要為自己預備下!

因為泳池旁係冇瓦遮頂, 只係得把太陽傘, 而我係即黑嗰D人, 所以我買左D帽standby!

堂家姐個仔都係就嚟去學游水, 所以就孖埋佢一齊買喇!



最頂嗰頂就更係滕滕架啦, 幾鬼靚呀!  我唔鐘意有窿, 同埋要有咁大得咁大, 所以下右嗰頂係我嘅, 而下左嗰頂就係堂家姐嘅!  滕滕起初戴堂家姐嗰頂先, 佢一戴上去就即刻話: "媽咪, 點解呢頂咁似倒垃圾嗰d婆婆嗰d帽嘅?!" 真係當堂笑到我爆囉     !!!

另外, 我仲買多左頂, 係可以卷埋嘅, 因為方便我放係手袋日日袋住, 因為開始夏天喇, 搭巴士如果冇得揀要坐係右手邊, 咁番工嗰個幾鐘就會曬足全程! 所以我唔想咁快就出咁多雀斑囉~



再加上呢頂帽都只係RMB12, 其他顏色就只係RMB10, 所以我一次過買左3頂落嚟比亞媽同比奶奶!  因為真係抵到爛!!!








1 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2013年6月19日 凌晨1:40

    滔滔上星期 6 都上左第1堂游水班。得2個小朋友, 有兩個妙齡女教練, 單對單, 阿仔好受!
    [版主回覆06/19/2013 17:11:29]

    滕滕就唔會好似滔滔咁嘅, 佢男女都啱玩~

    回覆刪除