個亞叔, 都唔知堅瞓定流瞓, 總之就越瞓越過, 我就越"吞"越過, 而且隻死人手仲差D掂到我!
不過, 首先, 既然個亞叔"好似"瞓左, 咁我就擺明影番張相先!
我平時一慣作風, 坐我隔離嗰個如果成個身"i"晒落嚟我到, 我會好大聲咁係巴士到講: 唔該可唔可以瞓好d呀??? 而今次, 我原本都打算係咁, 但係唔知仲咩我一拍個仆街亞叔, 佢就即刻縮開! 咁之後, 我就唔知點解冇講到出嚟喇! 諗番, 真係蝕左, 下次真係要講!!!
今朝搭車, 就又另一番境像喎! 今日坐我隔嚟係一個年青人! 一上車好熱, 我就"拮"高小小去較大個風口啦, 唔知係唔係個年青人驚我唔夠高呢, 我較左大風, 再想整一整個角度, 佢就以為我整唔到, 同我較番細個風速喎! 我話唔係, 我話想較大, 只係想再較下個角度啫, 因為好熱! 吖~ 點不知佢又幫我較喎, 較完仲問我OK唔OK喎~!
巴士真係乜人都有~~~你要小心啲,唔好比人抽水呀
回覆刪除[林林回覆06/06/2013 17:24:10]
[版主回覆06/06/2013 16:43:02]我會好小心, 有咩唔對路我都會大聲咁叫佢坐好D!