2013年6月6日 星期四

好鬼死鐘意!!!

一見到, 再睇下個SIZE, 即買!!!



幾鬼難得搵到個紫色皮袋, 仲要隻色咁鬼靚!!!


而且番到屋企一睇, 原來同我有對鞋嘅顏色好襯架喎~~~ 真係開心死!!!


1 則留言:

  1. 個袋真係好靚
    [版主回覆06/14/2013 14:35:53]一D都冇失望, 因為可以裝到好多嘢!

    回覆刪除