我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2013年6月6日 星期四
好鬼死鐘意!!!
一見到, 再睇下個SIZE, 即買!!!
幾鬼難得搵到個紫色皮袋, 仲要隻色咁鬼靚!!!
而且番到屋企一睇, 原來同我有對鞋嘅顏色好襯架喎~~~ 真係開心死!!!
1 則留言:
林林
2013年6月13日 晚上11:29
個袋真係好靚
[版主回覆06/14/2013 14:35:53]一D都冇失望, 因為可以裝到好多嘢!
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
個袋真係好靚
回覆刪除[版主回覆06/14/2013 14:35:53]一D都冇失望, 因為可以裝到好多嘢!