2013年6月17日 星期一

新玩具~

有個媽媽介紹左個帳篷係去沙灘用嘅, 結果一呼百應, 一次過淘左12個落嚟!



冇咁住咁大個, 因為裏面應該可以坐4個大人係到打麻雀都得!  計埋嚟香港嗰程運費, 大約100港紙到, 真係唔貴囉! 仲要今日收左貨之後, 係yahoo團購到見到賣 $188! 真係so左~


2 則留言:

  1. 咁就唔怕曬黑了
    [林林回覆06/20/2013 15:54:26]呢啲一定要啦
    [版主回覆06/20/2013 15:37:01]都怕架, 仲要搽防晒同帶帽!!!

    回覆刪除
  2. @@ 買左咁多?!

    回覆刪除