2013年6月8日 星期六

忙碌的整天!

今朝, 同番工差唔多時間就要起身喇, 因為奶奶買左飛一齊去一日遊, 而且仲有得睇鴨仔潻!

所以唔洗叫好多次, 滕滕就起身喇! 

老到老人中心, 我預期會有好多唔同年紀嘅人都會一齊去, 因為奶奶話今次買飛好難買, d人晨咁早就去排隊, 所以我估好多老人家嘅屋企人都會一齊去, 每張飛$78, 仲有buffet食, 真係抵到呢~ 不過, 去到時原來我估錯晒, 我只係見到幾個後生, 其餘全部都係耆英嚟, 仲要一個小朋友都冇, 只得滕滕一個!

不過唔怕, 我個滕滕見慣大場面, 去過幾次老人院, 見到咁多公公婆婆都冇咩異樣, 奶奶叫佢叫佢d朋友早晨, 佢都一一咁叫, 只係有一個比較中性d嘅婆婆, 佢就話: 我都唔識佢嘅!

 
   唔識??? 你呢到個個都唔識架啦, 只係呢個婆婆唔係咁好樣之嘛, 你就話唔識人, 乜呢到成百個公公婆婆你識晒呀!!!

由老人中心一起行, 未上車就已經有人問奶奶, 呢個(即係我)你個女呀?! 一路問, 問到去到酒店食lunch都仲有人問緊! 乜個新抱一齊去真係咁奇咩?! 乜奇得過我奶奶之前跟我一齊番我鄉下咩?!


今日都算係咁喇, 雖然係熱, 但係唔係好猛太陽, 所以我好慶幸我只係食左兩粒頭痛藥就已經ok喇!



今日滕滕都真係幾乖, 由出發到4點番到屋企都係under control 之內, 一叫又即聽, 又肯幫我手照顧嫲嫲, 所以真係要比個very good佢!

去完大半天遊之後, 我地去左奶奶屋企, 沖晒涼, 而且仲瞓左成個鐘, 因為夜晚我約左表叔一家同我地一家食父親節飯! 呢餐飯冇咩溝通, 因為實在太多人喇, 一共13大3細, buffet 嘅長枱關係, 跟本就唔會講到嘢, 所以成餐放提, 都只係好似我地自己一家人咁食飯, 一路食一路講嘢, 而表叔佢地, 講多過10句都冇!

今次食飯都算好順利, 我pass左個責任比我表姐收佢一家人嘅錢, 所以我表妹今次冇走數, 因為我表姐都係, 一毫子都唔會蝕比佢亞妹架!






3 則留言:

  1. 真係好平喎...buffet ok 嘛?
    [版主回覆06/14/2013 16:48:02]BUFFET都算OK, 不過唔就多嘢食, 算係咁啦, 七十幾蚊!

    回覆刪除
  2. 而家好少新抱陪奶奶出街啦,奶奶朋友當然好奇啦~~~
    你真係乖,我連見都唔想見我奶奶呀
    [版主回覆06/14/2013 16:48:37]咁如果我奶奶麻煩嗰隻, 我都一定唔會同佢出去囉!

    回覆刪除
  3. 村姑 C 9 仔 *.*2013年6月15日 清晨7:41

    我都唔 like 我奶奶 ga。最勁係我老公都唔 like 我奶奶 wor。可想而知我奶奶幾咁人見人愛啦~
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆06/18/2013 11:48:46]佢乜都認叻, 又自私! 實際係 7 頭一個。去到邊都話其他人不濟, 做唔到大事。我就唔知佢一個阿婆有幾本事, 去做特首啦笨。所以佢去到邊都比人嫌。班班FRIEND 都玩唔長 law~
    [版主回覆06/17/2013 15:41:38]乜嘢都唔緊要, 最緊要就係個老公都一齊唔LIKE !!! 有D老人家係好黑人憎架, 搭巴士見佢地打尖就已經知, 唔出聲企係前面當冇事當老馮! 呢D我就最憎! 下下拮頭拮勢嗰D又係想一巴車埋去, 而且仲要個心諗, 唔撚怪得之你咁寂寞自己一個啦!!!

    回覆刪除