今朝, 同番工差唔多時間就要起身喇, 因為奶奶買左飛一齊去一日遊, 而且仲有得睇鴨仔潻!
所以唔洗叫好多次, 滕滕就起身喇!
老到老人中心, 我預期會有好多唔同年紀嘅人都會一齊去, 因為奶奶話今次買飛好難買, d人晨咁早就去排隊, 所以我估好多老人家嘅屋企人都會一齊去, 每張飛$78, 仲有buffet食, 真係抵到呢~ 不過, 去到時原來我估錯晒, 我只係見到幾個後生, 其餘全部都係耆英嚟, 仲要一個小朋友都冇, 只得滕滕一個!
不過唔怕, 我個滕滕見慣大場面, 去過幾次老人院, 見到咁多公公婆婆都冇咩異樣, 奶奶叫佢叫佢d朋友早晨, 佢都一一咁叫, 只係有一個比較中性d嘅婆婆, 佢就話: 我都唔識佢嘅!
所以唔洗叫好多次, 滕滕就起身喇!
老到老人中心, 我預期會有好多唔同年紀嘅人都會一齊去, 因為奶奶話今次買飛好難買, d人晨咁早就去排隊, 所以我估好多老人家嘅屋企人都會一齊去, 每張飛$78, 仲有buffet食, 真係抵到呢~ 不過, 去到時原來我估錯晒, 我只係見到幾個後生, 其餘全部都係耆英嚟, 仲要一個小朋友都冇, 只得滕滕一個!
不過唔怕, 我個滕滕見慣大場面, 去過幾次老人院, 見到咁多公公婆婆都冇咩異樣, 奶奶叫佢叫佢d朋友早晨, 佢都一一咁叫, 只係有一個比較中性d嘅婆婆, 佢就話: 我都唔識佢嘅!
由老人中心一起行, 未上車就已經有人問奶奶, 呢個(即係我)你個女呀?! 一路問, 問到去到酒店食lunch都仲有人問緊! 乜個新抱一齊去真係咁奇咩?! 乜奇得過我奶奶之前跟我一齊番我鄉下咩?!
今日都算係咁喇, 雖然係熱, 但係唔係好猛太陽, 所以我好慶幸我只係食左兩粒頭痛藥就已經ok喇!
今日滕滕都真係幾乖, 由出發到4點番到屋企都係under control 之內, 一叫又即聽, 又肯幫我手照顧嫲嫲, 所以真係要比個very good佢!
去完大半天遊之後, 我地去左奶奶屋企, 沖晒涼, 而且仲瞓左成個鐘, 因為夜晚我約左表叔一家同我地一家食父親節飯! 呢餐飯冇咩溝通, 因為實在太多人喇, 一共13大3細, buffet 嘅長枱關係, 跟本就唔會講到嘢, 所以成餐放提, 都只係好似我地自己一家人咁食飯, 一路食一路講嘢, 而表叔佢地, 講多過10句都冇!
今次食飯都算好順利, 我pass左個責任比我表姐收佢一家人嘅錢, 所以我表妹今次冇走數, 因為我表姐都係, 一毫子都唔會蝕比佢亞妹架!
真係好平喎...buffet ok 嘛?
回覆刪除[版主回覆06/14/2013 16:48:02]BUFFET都算OK, 不過唔就多嘢食, 算係咁啦, 七十幾蚊!
而家好少新抱陪奶奶出街啦,奶奶朋友當然好奇啦~~~
回覆刪除你真係乖,我連見都唔想見我奶奶呀
[版主回覆06/14/2013 16:48:37]咁如果我奶奶麻煩嗰隻, 我都一定唔會同佢出去囉!
我都唔 like 我奶奶 ga。最勁係我老公都唔 like 我奶奶 wor。可想而知我奶奶幾咁人見人愛啦~
回覆刪除[村姑 C 9 仔 *.*回覆06/18/2013 11:48:46]佢乜都認叻, 又自私! 實際係 7 頭一個。去到邊都話其他人不濟, 做唔到大事。我就唔知佢一個阿婆有幾本事, 去做特首啦笨。所以佢去到邊都比人嫌。班班FRIEND 都玩唔長 law~
[版主回覆06/17/2013 15:41:38]乜嘢都唔緊要, 最緊要就係個老公都一齊唔LIKE !!! 有D老人家係好黑人憎架, 搭巴士見佢地打尖就已經知, 唔出聲企係前面當冇事當老馮! 呢D我就最憎! 下下拮頭拮勢嗰D又係想一巴車埋去, 而且仲要個心諗, 唔撚怪得之你咁寂寞自己一個啦!!!