我從來都冇轉過工, 都只係轉過一份咁大把, 所以嚟嚟去去都只係得一班舊同事! 有人生日, 我都會攪攪佢, 出嚟食餐飯! 今個月就有4個人生日喇, 所以食餐好D架囉!
今次搵左間意大利餐廳, 原本一行10人, 但係去到食飯前嗰一日, 其中有個生日嘅, 就話唔嚟喇! 到我地今日去佢鋪頭問佢(因為會經過), 佢先話佢唔食西餐, 又唔想掃我地興(因為我帶左紅酒出嚟), 所以叫我地照去唔洗預佢喎!
我地出嚟食飯, 盡就都就到個個OK, 今次仲要係其中一個壽星話唔得喎, 真係幾鬼掃興! 因為我已經落左DEPOSIT, 所以冇得cancel一定要去喇!

其實我地呢班人算係咁, 次次吹雞都盡出, 仲要大家互就! 雖然以前做嘢都有argue, 但係以前d唔開心嘢, 都已經忘記晒lu~
今次搵左間意大利餐廳, 原本一行10人, 但係去到食飯前嗰一日, 其中有個生日嘅, 就話唔嚟喇! 到我地今日去佢鋪頭問佢(因為會經過), 佢先話佢唔食西餐, 又唔想掃我地興(因為我帶左紅酒出嚟), 所以叫我地照去唔洗預佢喎!
我地出嚟食飯, 盡就都就到個個OK, 今次仲要係其中一個壽星話唔得喎, 真係幾鬼掃興! 因為我已經落左DEPOSIT, 所以冇得cancel一定要去喇!
其實我地呢班人算係咁, 次次吹雞都盡出, 仲要大家互就! 雖然以前做嘢都有argue, 但係以前d唔開心嘢, 都已經忘記晒lu~
@@....冇轉過工都有冇轉過好處既
回覆刪除[版主回覆06/14/2013 15:15:04]自己又唔係讀書多過人, 憑咩去成日轉工喎, 如果學歷夠, 就希望可以轉一份就人工高過之前嗰份啫........
同事間有意見一定少不免架喇,最緊要雙方都可以放低啫
回覆刪除[版主回覆06/14/2013 16:47:08]以前一齊做嘢時就個個都放唔抵,而家大家分開左就可以放得抵囉!