2013年6月7日 星期五

Happy dinner

我從來都冇轉過工, 都只係轉過一份咁大把, 所以嚟嚟去去都只係得一班舊同事! 有人生日, 我都會攪攪佢, 出嚟食餐飯! 今個月就有4個人生日喇, 所以食餐好D架囉!

今次搵左間意大利餐廳, 原本一行10人, 但係去到食飯前嗰一日, 其中有個生日嘅, 就話唔嚟喇! 到我地今日去佢鋪頭問佢(因為會經過), 佢先話佢唔食西餐, 又唔想掃我地興(因為我帶左紅酒出嚟), 所以叫我地照去唔洗預佢喎!

我地出嚟食飯, 盡就都就到個個OK, 今次仲要係其中一個壽星話唔得喎, 真係幾鬼掃興! 因為我已經落左DEPOSIT, 所以冇得cancel一定要去喇!



其實我地呢班人算係咁, 次次吹雞都盡出, 仲要大家互就! 雖然以前做嘢都有argue, 但係以前d唔開心嘢, 都已經忘記晒lu~


2 則留言:

  1. @@....冇轉過工都有冇轉過好處既
    [版主回覆06/14/2013 15:15:04]自己又唔係讀書多過人, 憑咩去成日轉工喎, 如果學歷夠, 就希望可以轉一份就人工高過之前嗰份啫........

    回覆刪除
  2. 同事間有意見一定少不免架喇,最緊要雙方都可以放低啫
    [版主回覆06/14/2013 16:47:08]以前一齊做嘢時就個個都放唔抵,而家大家分開左就可以放得抵囉!

    回覆刪除