我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2013年6月11日 星期二
我屋企有老鼠!
呢條友仔病左成個幾月, 終於都食完藥停左幾日, 應該今次都真係好番晒喇! 之前見佢尾聲咁濟, 我都會希望佢乖d就比小小糖氹下佢, 可能佢忍左好耐, 又聽話左咁耐(唔食糖), 就開始有小小忍唔住喇~
今日奶奶入嚟, 因為食飯唔夠位所以要拉開張枱, 一拉開真係嚇襯我囉~
一見到我就問: 係唔係屋企有老鼠??? 點解地下會有d朱古力糖紙架??? 一定係老鼠嚟啦, 如果唔係點會偷食完都唔識掉垃圾!!!
我一路講, 滕滕就一路縮後, 我就一路望住佢!
我都唔明, 點解呢隻豬仔咁蠢架, 偷食都唔識抺咀嘅
!
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言