我答左小b媽話14号ok之後, 我先發現原來嗰晚答應左家姐夜晚去整macaron! 時間其實唔會撞嘅, 因為pizza 係下午, macaron就六點半先開始!
但係, 今日就比我發現BB 醫生嗰邊, 又係7.14有function!!! BB醫生嗰邊星期日好少, 因為好多時都要就D院捨, 所以有星期日就真係好難得囉..........
其實BB醫生我真係好想好想去, 因為5/6月都冇探訪過, 但係7月呢次我真係唔可以去, 因為PIZZA嗰邊我真係好想去, 同埋我今次有個好朋友話想帶埋個女去玩整PIZZA, 所以今次真係有人同我頂都不能甩底!!!
點解成日都撞晒期架
只怪節目太豐富! 無辦法!
回覆刪除[版主回覆06/17/2013 15:33:38]有D嘢係預料唔到, 就好似BB醫生咁, 佢POST左出嚟, 就撞啱嗰日已經唔得喇!
抽籤決定
回覆刪除[版主回覆06/18/2013 15:02:32]唔洗抽啦, 今次去整PIZZA一定唔可以唔去, 因為我叫左個BEST FRD去, 呢個一定唔可以甩底架! 而BB醫生, 佢個個月都有最少兩次FUNCTION, 但係就次次都係星期六, 咁我只要上少一次英文班就已經可以喇!
下次mark 好d 日子入電話啦
回覆刪除