http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
自從大肚開始, 我就無揸過甲油 lu[版主回覆06/17/2013 15:37:27]由大肚開始, 我都冇停過唔搽甲油喎~ 而家出左隻快乾, 好堅下架!
好靚喎~~~[版主回覆06/18/2013 14:15:06]我覺得都唔錯~
自從大肚開始, 我就無揸過甲油 lu
回覆刪除[版主回覆06/17/2013 15:37:27]由大肚開始, 我都冇停過唔搽甲油喎~
而家出左隻快乾, 好堅下架!
好靚喎~~~
回覆刪除[版主回覆06/18/2013 14:15:06]我覺得都唔錯~