http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今晚軒軒10:15已經食完奶瞓左, 睇下睇下佢, 佢又好似長左! 因為我發現佢好多時瞓下瞓下, 越瞓越落, 腳下面個空間, 已經越嚟越少!
好彩我地買床仔嗰時買左張4尺, 如果買左張3尺, 咁軒豬就好快就下下都頂腳喇!
頭先我同亞dee講, 我真係好鐘意軒豬架, 跟住亞dee就話: 我都係呀, 唔係淨係你喎! 有時我都係到諗, 真係好開心, 好彩我地兩個都鐘意小朋友, 因為軒豬先可以要晒我地兩個嘅愛!
我以為你老公會問返你鍾意佢多啲定軒豬添 兩公婆咁鍚BB,BB真係幸福[版主回覆10/12/2009 11:35:00], 佢唔會問啦, 因為佢之前已經過左, 而家要個囝, 唔要佢喇!!! 更係啦, 個囝而家唔會頂喉頂肺, 但係你就會呢!!!
可能第時個仔唔會頂心頂肺呢,就算頂心頂肺,你一樣咁愛佢架啦[版主回覆10/12/2009 12:14:00]都好難講, 有時d嘢真係話唔埋, 所以我地要盡力去教好佢囉!
我始終相信,你比滿潟嘅愛比佢,佢係會收到的[版主回覆10/12/2009 12:22:00]應該都係呀, 因為我係咁錫佢, 佢就係到笑, 我老公錫佢, 佢就轉左個頭去第二邊 !!!
咁攪笑,咁佢一定會叫媽媽先喇[版主回覆10/12/2009 12:28:00]哈哈, 應該都係, 佢而家喊都係: 媽......哇哇哇.......
我以為你老公會問返你鍾意佢多啲定軒豬添
回覆刪除兩公婆咁鍚BB,BB真係幸福
[版主回覆10/12/2009 11:35:00], 佢唔會問啦, 因為佢之前已經過左, 而家要個囝, 唔要佢喇!!!
更係啦, 個囝而家唔會頂喉頂肺, 但係你就會呢!!!
可能第時個仔唔會頂心頂肺呢,就算頂心頂肺,你一樣咁愛佢架啦
回覆刪除[版主回覆10/12/2009 12:14:00]都好難講, 有時d嘢真係話唔埋, 所以我地要盡力去教好佢囉!
我始終相信,你比滿潟嘅愛比佢,佢係會收到的
回覆刪除[版主回覆10/12/2009 12:22:00]應該都係呀, 因為我係咁錫佢, 佢就係到笑, 我老公錫佢, 佢就轉左個頭去第二邊 !!!
咁攪笑,咁佢一定會叫媽媽先喇
回覆刪除[版主回覆10/12/2009 12:28:00]哈哈, 應該都係, 佢而家喊都係: 媽......哇哇哇.......