2009年10月1日 星期四

成日企, 你唔攰嘅咩???!!!

呢個滕滕, 自從唔想坐同瞓係張high chair 之後, 又一.....唔係係唯一動作, 就係企, 日又企,夜又企, 瞓醒又要企, 扭計又要企, 成日企!


哎呀, 你唔好同我講, 你連扒都未識, 你想行呀?!  仲要企好耐都唔攰......你唔攰啫, 我地對手好攰架........














p.s. 對肥手, 唔係我架!


4 則留言:

  1. 仲乜佢個樣咁神氣,咁得戚嘅?
    [版主回覆10/02/2009 11:03:00]佢個衰豬樣, 成日都係咁懶得威, 都頂佢唔順!

    回覆刪除
  2. 佢係唔係成日都學緊講媽媽呀?我見佢咀仔好似想講野喎~不如第一個字教佢講姐姐先啦~咁就會有好多女朋友仔啦~~
    [版主回覆10/02/2009 14:48:00]哈哈, 佢而家有時喊就會講: "唔.....媽哇哇哇!"  都唔知佢係叫我定係撞彩???!!!
    講姐姐先??? 有好多女朋友???  唔好喇卦!  咁多, 會好煩架!

    回覆刪除
  3. 個樣好得戚,好笑!
    [版主回覆10/03/2009 12:01:00]你個BB第日都好快架喇!
    好羨慕你可以日對夜對, 因為BB嘅成長真係冇得review 睇番轉頭, 只有係第一時間先至 珍貴!
    有時番到屋企, 個工人話比我知, 今日軒軒有咩新突破, 嗰時, 我已經係第二手喇!

    回覆刪除
  4. 緣份BB已駕到2009年10月2日 上午10:14

    超有趣的軒軒呀!樣子很可愛,又逗人喜愛,搞到我都想kiss他一啖!
    [版主回覆10/03/2009 12:02:00]佢唔怕人架, 陌生人抱佢都唔喊, 所以你錫佢一啖啦!

    回覆刪除