http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
尋日比一個人話我個肚腩好大, 終於都比人話, 我個心諗都係遲早嘅事, 不過, 尋日終於有人出口喇!
所以我今日鼓起勇氣, 由今晚開始臨瞓之前做 sit-up, 由30下開始, 同埋攞條帶出嚟打下個肚皮, 每日打半個鐘!
我唔知得唔得, 但係真係想減一減個肚腩............因為真係好大!
我去親剩市,見到相熟菜檔阿姐,佢就會問我係咪有咗 你話我個肚有幾大呢[版主回覆10/19/2009 11:38:00]我未生都有3/4個月咁大啦, 坐地鐵都有人讓位比我, 所以我都唔少嘢, 所以要減, 真係好難! 等我個fd情緒穩定番d, 我唔使去醫院咁多, 我就開始去游水!!!
唔通~生完真係好難減肚腩?????好驚喎~~~[版主回覆10/19/2009 11:32:00]記得生完之後, 都要繼續查 lotion, 同埋一定要落肚 cool 呀, 呢兩樣嘢好緊要架! 我本身個肚腩都好大, 生完之後, 仲大......
噢!!!游水,我都想游[版主回覆10/19/2009 12:33:00]去啦! 唔好拖喇! 一斉努力啦!
我唔識游水呀[版主回覆10/19/2009 14:17:00]唔緊要, 我都學左4年, 4年都係自己學, 冇人教!
你咁叻嘅?我學極都唔識[版主回覆10/19/2009 14:27:00]只要有恆心嘛! 如果唔係, 我點會學足4年呢!
唉...減肥哩家野.........老公唔嫌棄? 妳健健康康? 開開心心? 以上3條問題都答"係"的話, 就咪減啦. 食得是福嘛. 係喎. 湊仔不是會瘦?? (人地話餵人奶會瘦得快D架)[版主回覆10/19/2009 16:30:00]我老公話我肥左好得意潻, 同埋佢話好似揇住第二個咁喎! 揇住第二個嗰, 勢係假啦! d男人雖然話唔介意個老婆肥, 但係你見到條街有個靚女, 自己都望多兩眼啦, 何況d男人! 其實我覺得點解餵人奶會快瘦d, 係因為餵人奶係兩三個鐘一次, 一次起碼都要成粒鐘, 半夜三更咁餵法, 唔瘦就奇啦! 我都冇乜餵過人奶呀, 不過就減食囉, 直到現在為止, 尚算ok啦, 都減左成30磅架喇, 但係個肚腩仲.........唉!!!
嘩嘩嘩, 30磅? 妳一定下左好大苦功了.....[版主回覆10/19/2009 22:54:00]係呀, 未生嗰時, 落左好大苦功係咁食係咁食, 所以生完之後就真係好大苦功囉!
我都有個大腰bag掛咗响前面同後面吖, 每次換衫都好灰......[版主回覆10/19/2009 22:55:00]女人真係要 keep, 唔 keep 都唔好放pair呀, 如果唔係好大獲架!
我去親剩市,見到相熟菜檔阿姐,佢就會問我係咪有咗
回覆刪除你話我個肚有幾大呢
[版主回覆10/19/2009 11:38:00]我未生都有3/4個月咁大啦, 坐地鐵都有人讓位比我, 所以我都唔少嘢, 所以要減, 真係好難!
等我個fd情緒穩定番d, 我唔使去醫院咁多, 我就開始去游水!!!
唔通~生完真係好難減肚腩?????好驚喎~~~
回覆刪除[版主回覆10/19/2009 11:32:00]記得生完之後, 都要繼續查 lotion, 同埋一定要落肚 cool 呀, 呢兩樣嘢好緊要架!
我本身個肚腩都好大, 生完之後, 仲大......
噢!!!游水,我都想游
回覆刪除[版主回覆10/19/2009 12:33:00]去啦! 唔好拖喇! 一斉努力啦!
我唔識游水呀
回覆刪除[版主回覆10/19/2009 14:17:00]唔緊要, 我都學左4年, 4年都係自己學, 冇人教!
你咁叻嘅?我學極都唔識
回覆刪除[版主回覆10/19/2009 14:27:00]只要有恆心嘛! 如果唔係, 我點會學足4年呢!
唉...減肥哩家野.........老公唔嫌棄? 妳健健康康? 開開心心?
回覆刪除以上3條問題都答"係"的話, 就咪減啦. 食得是福嘛.
係喎. 湊仔不是會瘦?? (人地話餵人奶會瘦得快D架)
[版主回覆10/19/2009 16:30:00]我老公話我肥左好得意潻, 同埋佢話好似揇住第二個咁喎! 揇住第二個嗰, 勢係假啦! d男人雖然話唔介意個老婆肥, 但係你見到條街有個靚女, 自己都望多兩眼啦, 何況d男人!
其實我覺得點解餵人奶會快瘦d, 係因為餵人奶係兩三個鐘一次, 一次起碼都要成粒鐘, 半夜三更咁餵法, 唔瘦就奇啦!
我都冇乜餵過人奶呀, 不過就減食囉, 直到現在為止, 尚算ok啦, 都減左成30磅架喇, 但係個肚腩仲.........唉!!!
嘩嘩嘩, 30磅? 妳一定下左好大苦功了.....
回覆刪除[版主回覆10/19/2009 22:54:00]係呀, 未生嗰時, 落左好大苦功係咁食係咁食, 所以生完之後就真係好大苦功囉!
我都有個大腰bag掛咗响前面同後面吖, 每次換衫都好灰......
回覆刪除[版主回覆10/19/2009 22:55:00]女人真係要 keep, 唔 keep 都唔好放pair呀, 如果唔係好大獲架!