2009年10月1日 星期四

你唔好亂咁跟人呀~

今日同亞妹食生日飯, 食完飯之後, 亞妹個b.fd就好自不然同順理成章咁抱住滕滕走, 番去佢地屋企切cake!  一路行,  一路行, 滕滕都冇喊過........唔係嘛, 軒軒, 你比個陌生人抱住喎......你都唔知佢係乜水..........


其實, 成餐飯, 亞妹個b.fd 都係咁抱住滕滕, 仲要係咁親佢塊肥面! 喂, 俊哥哥, 你又係咁喇, 成日捉住滕滕係咁索, 你咁鐘意bb, 好快d生番個啦, 等我個滕滕多個契表弟或者妹一斉玩下嘛!


死啦, 軒軒, 第日, 你唔好係又跟, 唔係又跟人走呀, 呢個世界, 好多壞人架!!!


3 則留言:

  1. BB唔怕陌生人至好嘛
    [版主回覆10/02/2009 11:47:00]但係都要卦住亞媽啦.....可惜佢冇喎  !

    回覆刪除
  2. 你下次試下行開,佢唔見咗你之後,咸到拆天呀
    [版主回覆10/02/2009 11:54:00]如果都冇, 我就真係喊到拆天喇!

    回覆刪除
  3. 點會呀,BB點會唔跟媽咪跟第二個吖

    回覆刪除