2009年10月4日 星期日

使唔使瞓到咁先?!

今朝一起身, 見到軒豬瞓到咁, 真係唔攞相機影左佢都唔得!



一, 尋晚已經整左你幾次, 幫你瞓好d, 瞓番係個枕頭上面!


二, 張床已經比你攪到亂晒龍!


三, 個床圍, 就嚟比你移平喇!


四, 再係咁, 咁個睡袋都就嚟唔啱係用啦!


2 則留言:

  1. 反到咁呀~~~
    佢唔鍾意用枕頭咩?
    [版主回覆10/05/2009 11:29:00]佢晚晚都有枕頭瞓架, 之前就整下整下就向左下, 但係今朝就誇張左d囉!   真係頂佢唔順, 第日比佢睇番, 我諗佢自己都笑呀!

    回覆刪除
  2. hahahaha....咁都得....你應該影埋晚上的情景同早上的分別啊
    [版主回覆10/05/2009 14:00:00]好, 今晚就嚟......!

    回覆刪除