2009年10月1日 星期四

你話係唔係發瘟吖!

我又失眠喇, 仲咩事呢......有心事???!!! 都算係, 又唔係, 唔知, 總之瞓瞓下醒左就瞓唔番啦!


尋日10月1 , 因為要上深圳攞文件, 所以叫個工人唔好放假, 諗住瞓到11點幾先起身, 跟住先上深圳, 諗住可以瞓飽d, 樹不知9點幾醒左又瞓唔番!  好喇, 到左星期日, 晨早要自己起身餵奶嗰時, 又好想個工人餵埋先出去, 因為好眼瞓!


但係而家有得瞓, 又唔瞓, 真係 law lai chin!!!


4 則留言:

  1. 噫~~~你係咪壓力太大呀?
    [版主回覆10/02/2009 11:02:00]我有心事, 但係呢個心事係唔可以講出嚟...............

    回覆刪除
  2. 咁你對住個馬桶講囉,講完之後沖走佢,咁咪唔洗屈住屈住囉
    或者臨瞓前做少少柔軟體操,都可以幫助入睡架
    [版主回覆10/02/2009 11:44:00]我已經成日自言自語, 但係都係唔得........
    柔軟體操.....我諗幫唔到我!
    我而家只係想今晚可以好瞓d, 因為我由尋晚兩點幾至到而家都冇瞓過, 而家仲要係唔眼瞓嗰隻.....所以我嘅體力應該可以去蒲都仲得!

    回覆刪除
  3. 咁即係你夠瞓啦,我仲以為你唔夠瞓添
    有時我都會咁架,不過第二朝夠精神做嘢,咁就無事啦
     
    [版主回覆10/02/2009 12:22:00]我瞓左兩個幾鐘咋....更係唔夠啦 !

    回覆刪除
  4. 咁你又話唔眼瞓啦嘛
    [版主回覆10/02/2009 15:29:00]唔眼瞓, 唔代表夠瞓.....

    回覆刪除