2009年10月7日 星期三

點解???????????????????????????

點解人會有情感


點解人唔係冷血


點解人要有親情、友情同愛情


點解人咁自私


點解人要面對生離死別


點解人會感受到痛苦


點解人唔可以飲d嘢就可以洗去煩惱


點解人要面對困難


點解人唔可以掌握自己嘅嘢


點解人要面對不斷嘅變化


點解人捉唔住佢想要嘅嘢


點解人要尋求死亡...................


2 則留言:

  1. 點解?因為我地係有感情嘅動物,因為我地唔係神
    [版主回覆10/08/2009 11:04:00]可能做一隻畜生會好過d......

    回覆刪除
  2. 係,我有時都係咁諗
    不過我地而家做梗人
    所以要做好人類呢份工先

    回覆刪除