http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
呢兩日個工人放假, 亞dee呢一係就番通宵, 一係就番早, 所以呢兩日湊軒豬嘅職責, 就係我身上!
因為想滕滕朝早嗰餐奶, 食完之後瞓耐d, 所以我就將佢搬左係我隔離, 同我一斉瞓! 嘩! 果然,真係瞓到成十點幾先醒, 更係啦, 因為如果佢瞓瞓下醒左, 見到我都係到瞓, 佢就會好自不然, 好安落咁, 再瞓番!
軒豬, 點解你會無啦啦瞓左係我側邊嘅? 點解你又無啦啦係我生命裏面出現嘅? 點解你瞓覺個樣咁懵嘅? 點解你個樣咁傻嘅?.........
睇到你咁,我又好想有一個係我身邊呢~~~[版主回覆10/05/2009 11:26:00]好! 我好讚成生仔!!! 因為係一件好開心嘅事嚟! 你睇多d我個blog, 你就會發現, 有一個小朋友唔係一件煩事, 係一件快樂事!!!
但我諗起將來個仔嘅生活費,學費,我就卻步喇[版主回覆10/05/2009 12:00:00]買小d嘢比自己攞 , 又或者可以咁諗, 送多左嘢比個仔啫....個老公, 冇份!
或者到我真係有bb時,思想會改變
嘩,你因住賴嘢,佢以後唔瞓番床仔呀,個時孖妹就係咁唔肯再瞓番床仔la,我地又係好似你咁諗可以晏d同瞓好d囉.........[版主回覆10/07/2009 11:07:00]因為兩日孖 holiday 嘛, 我知喇, 第日唔會喇!
睇到你咁,我又好想有一個係我身邊呢~~~
回覆刪除[版主回覆10/05/2009 11:26:00]好! 我好讚成生仔!!! 因為係一件好開心嘅事嚟!
你睇多d我個blog, 你就會發現, 有一個小朋友唔係一件煩事, 係一件快樂事!!!
但我諗起將來個仔嘅生活費,學費,我就卻步喇
回覆刪除[版主回覆10/05/2009 12:00:00]買小d嘢比自己攞 , 又或者可以咁諗, 送多左嘢比個仔啫....個老公, 冇份!
或者到我真係有bb時,思想會改變
回覆刪除嘩,你因住賴嘢,佢以後唔瞓番床仔呀,個時孖妹就係咁唔肯再瞓番床仔la,我地又係好似你咁諗可以晏d同瞓好d囉.........
回覆刪除[版主回覆10/07/2009 11:07:00]因為兩日孖 holiday 嘛, 我知喇, 第日唔會喇!