2009年10月11日 星期日

你係真唔係真呀?!

今晚又失眠喇, 今晚失眠係因為仲好擔心我個朋友!


佢今日打過電話比我地, 聽佢把聲, 個人精神左, 好過之前好多好多, 個人都好似清醒左; 同佢傾左幾句, 個人好似似乎明白, 唔會再自尋短見。不過, 我怕.....佢係扮出嚟, 因為佢而家轉左去精神科病房, 佢同另外一個朋友講, 佢唔想係到, 佢想快d走, 因為佢話嗰到d人真係痴痴地。所以我怕佢只係因為想走, 而扮到好似已經冇事咁!


6 則留言:

  1. 唔好比咁大壓力比自己啦
    [版主回覆10/12/2009 11:36:00]我都係架, 不過, 我 control 唔到!  我老公都話我好煩!

    回覆刪除
  2. 點解你老公話你好煩呀?
    [版主回覆10/12/2009 12:11:00]因為我瞓唔著, 就行出嚟同佢講, 今日要醫院要帶d咩, 跟住瞓唔著, 又行出嚟同佢講, 不如買個收音機比佢聽下, 好過成日比佢有機會諗埋d無謂嘢, 跟住過一陣, 又行出嚟, 叫佢帶個咩壺帶粥去.....
    講左第三次, 佢終於忍唔住話我好鬼煩!

    回覆刪除
  3. 咁又真係......
    其實搵人同佢傾計係最好,所以踢佢入會就最好喇
    [版主回覆10/12/2009 12:19:00]我個人好性急, 一諗到就要講, 如果唔係就會唔記得!  不過佢仲煩啦, 乜Q都要問我, 連買小小嘢都要問, 冇一樣唔問, 如果我唔同佢講左先, 佢今朝咪又會問, 你咪話我話!
    等我地幾個朋友商量下, 睇下點踢佢入會先!
     

    回覆刪除
  4. 醫院有會入架
    不過要知道佢住個間醫院係天主教還是基督教
    [版主回覆10/12/2009 12:30:00]係明愛, 應該係天主教, 不過天主教唔夠激......

    回覆刪除
  5. 係啦,基督教多人啲又激啲
    我身邊有好多基督徒呀
    嘩!!!佢地見少一日都唔得呀
    [版主回覆10/12/2009 14:46:00]係呀, d基督徒真係有d咩咩地架!

    回覆刪除
  6. 所以,一定,要基督,神愛世人
    (註明 : 我不是基督徒)
    [版主回覆10/12/2009 16:59:00]哈哈哈, 神愛世人, 世人愛神!!!

    回覆刪除