2009年10月3日 星期六

軒豬識坐喇!

無啦啦突然間想睇下軒豬坐唔坐到, 呀, 居然都OK喎.....




坐坐下都好似都幾好吖!





係喇, 知你叻豬喇!





咩事....?





oh.......





哇哈哈哈哈.......


1 則留言:

  1. 佢寧願食腳指都唔食手指架
    [版主回覆10/05/2009 11:24:00]腳指都係一個好選擇嚟架!

    回覆刪除