http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今朝起身, 發現軒軒身上嘅假疹係一夜之後, 就全部冇晒! 真神奇, 等我仲以為起碼要出成個星期潻!
不過, 經過今次發完燒, 跟住再出疹之後, 呢個曵豬就真係曵左好多, 成日都要抱, 一放低佢就喊! 睇嚟, 今次真係要打cc pat pat 喇!
唔好打佢啦~佢咁可愛...最多你請埋我呢個姐姐(無錯我要人地叫我做姐姐)幫你手照顧佢吖~~~哈哈~[版主回覆11/03/2009 11:33:00]哈哈, 我都成日同人地講, 最好叫我姐姐架 , ee都最好唔好啦! 我見到佢喊, 我都覺得好好笑, 不過........佢真係好曵, 仲要係曵左好多, 所以真係要打pat pat 先得! 因為..........我唔會因為錫佢而留手 !
佢識咋嬌咪好囉,遲啲唔洗你抱佢,就唔咋你嬌喇[版主回覆11/03/2009 11:34:00]由佢兩個月嗰時已經開始咋嬌, 但係有時真係有d嘢做緊, 唔可以抱佢, 所以..........
佢係一個曵豬[版主回覆11/03/2009 12:40:00]真係!
看來~慈父嚴母再現~[版主回覆11/03/2009 12:41:00]我老公已經講定左, 第日就我鬧佢, 佢做好人喎..........正死老!
哈哈~我問過我老公~我話你估第日邊會做好人~邊個做奸人~佢話我會好有要求果隻,所以我會嚴,佢就做慈父咁喎~~~~車~咪等於衰人我做晒~不過我都唔知嫁~可能我會愛仔仔愛到做慈母佢做嚴父呢~ 哈哈~[版主回覆11/03/2009 14:37:00]就係對佢好先唔可以放過佢! 因為有個長輩講過: "如果有d嘢我地做父母係唔堅持嘅, 第日就可能係因為咁, 害左佢地架喇!" 所以, 我地真係要有中指呀~
講笑咋~不過我驚心軟~~~[版主回覆11/03/2009 22:42:00]對佢好, 我就要堅持, 堅持同堅持!
我唔單止有中指,仲有姆指[版主回覆11/03/2009 22:42:00](Empty)
唔好打佢啦~佢咁可愛...最多你請埋我呢個姐姐(無錯我要人地叫我做姐姐)幫你手照顧佢吖~~~哈哈~
回覆刪除[版主回覆11/03/2009 11:33:00]哈哈, 我都成日同人地講, 最好叫我姐姐架 , ee都最好唔好啦!
我見到佢喊, 我都覺得好好笑, 不過........佢真係好曵, 仲要係曵左好多, 所以真係要打pat pat 先得! 因為..........我唔會因為錫佢而留手 !
佢識咋嬌咪好囉,遲啲唔洗你抱佢,就唔咋你嬌喇
回覆刪除[版主回覆11/03/2009 11:34:00]由佢兩個月嗰時已經開始咋嬌, 但係有時真係有d嘢做緊, 唔可以抱佢, 所以..........
佢係一個曵豬
回覆刪除[版主回覆11/03/2009 12:40:00]真係!
看來~慈父嚴母再現~
回覆刪除[版主回覆11/03/2009 12:41:00]我老公已經講定左, 第日就我鬧佢, 佢做好人喎..........正死老!
哈哈~我問過我老公~我話你估第日邊會做好人~邊個做奸人~佢話我會好有要求果隻,所以我會嚴,佢就做慈父咁喎~~~~車~咪等於衰人我做晒~不過我都唔知嫁~可能我會愛仔仔愛到做慈母佢做嚴父呢~
回覆刪除哈哈~
[版主回覆11/03/2009 14:37:00]就係對佢好先唔可以放過佢! 因為有個長輩講過: "如果有d嘢我地做父母係唔堅持嘅, 第日就可能係因為咁, 害左佢地架喇!"
所以, 我地真係要有中指呀~
講笑咋~不過我驚心軟~~~
回覆刪除[版主回覆11/03/2009 22:42:00]對佢好, 我就要堅持, 堅持同堅持!
我唔單止有中指,仲有姆指
回覆刪除[版主回覆11/03/2009 22:42:00](Empty)