http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今晚同老闆約左個客食飯, 因為老闆知我鐘意食鮑魚(其實好多人都鐘意食架啦, 貴嘢喎!), 所以就去左太湖到食!
我老闆叫左隻好似手掌咁大嘅鮑魚比我!!!! 真係好似"手掌"咁大架!!! 食到我連其他嘢都冇食, 淨係隻鮑魚都飽晒啦!!!
呢d唔係成日會發生嘅情形, 就更係要影番張相啦, 不過因為同個客一斉, 所以就冇得咁做!!! 如果唔係, 就真係要影番十張八張先得!!!
咁張相呢? 我以前個間公司,成日都要見客,成日都有得食鮑參翅肚 食到我怕怕 最高紀錄試過連續一個星期嘅晚餐都係食龍蝦,好懷念呀~~~[版主回覆10/07/2009 12:48:00]同個客一斉, 所以冇影, 因為費事比人覺得好怪囉! 哎呀, 講起龍蝦就真係驚喇, 因為逢過節, 我老闆會同我地去食lunch, 食親都係龍蝦, 仲要次次打包番公司, 之後幾日嘅lunch 都係食龍蝦, 食都我地想嘔 !!! 我同親我d朋友講, 佢地都話我巴閉, 食龍蝦食到嘔 , 但係佢地又唔知, 我地對住老闆唔食又唔得, 都好慘架 !
對住一樣食物咁耐咩都無胃口啦 不過lunch食龍蝦好似heavy咗啲喎[版主回覆10/07/2009 14:27:00]係呀, 好惡頂下架, 仲要係e麵底喎, 你話係唔係食到嘔呀, 食足4日呀!!!
你年年都係咁呀?叫你老闆轉下囉,轉食鮑魚,正~~~[版主回覆10/07/2009 15:15:00]唔係年年, 係逢過節都係....... 食鮑魚.....佢應該唔會, 因為嗰個其嚟會計係食齋架!
係咪嗰個佛口蛇心呀? 咁食龍蝦都唔得啦[版主回覆10/07/2009 17:19:00]係呀! 係呀! 佛口黑心嗰個呀 !!! 食龍蝦平d嘛, 所以我老闆咪覺得冇咁唔好意思囉!
哦!!!明白 咁你地食龍蝦,嗰個人食咩呀?只係食菜呀?[版主回覆10/07/2009 17:40:00]佢會叫碟齋同叫碟菜囉! 講就講話叫埋我地一斉食, 講真, 你咁, 人地點食呀!!! 不過, 老闆同老闆娘都冇理佢, 咁大家一斉都照食囉, 所以佢見到只係剩左一兩條菜嗰時, 就好快咁食埋! 到最尾, 有水果食, 佢就驚蝕底咁, 會食多幾件!
要乾鮑先好食呀!我好久無食啦,我都好想食呀,成日都吵老公話要買,但每次見到那麼貴又不捨得買,你現在免費有得食,正!正![版主回覆10/09/2009 11:42:00]唔使錢, 有得食就真係正架, 不過佢咁叫法, 我又驚我遲早食到嘔....
咁張相呢?
回覆刪除我以前個間公司,成日都要見客,成日都有得食鮑參翅肚
食到我怕怕
最高紀錄試過連續一個星期嘅晚餐都係食龍蝦,好懷念呀~~~
[版主回覆10/07/2009 12:48:00]同個客一斉, 所以冇影, 因為費事比人覺得好怪囉!
哎呀, 講起龍蝦就真係驚喇, 因為逢過節, 我老闆會同我地去食lunch, 食親都係龍蝦, 仲要次次打包番公司, 之後幾日嘅lunch 都係食龍蝦, 食都我地想嘔 !!!
我同親我d朋友講, 佢地都話我巴閉, 食龍蝦食到嘔 , 但係佢地又唔知, 我地對住老闆唔食又唔得, 都好慘架 !
對住一樣食物咁耐咩都無胃口啦
回覆刪除不過lunch食龍蝦好似heavy咗啲喎
[版主回覆10/07/2009 14:27:00]係呀, 好惡頂下架, 仲要係e麵底喎, 你話係唔係食到嘔呀, 食足4日呀!!!
你年年都係咁呀?叫你老闆轉下囉,轉食鮑魚,正~~~
回覆刪除[版主回覆10/07/2009 15:15:00]唔係年年, 係逢過節都係.......
食鮑魚.....佢應該唔會, 因為嗰個其嚟會計係食齋架!
係咪嗰個佛口蛇心呀?
回覆刪除咁食龍蝦都唔得啦
[版主回覆10/07/2009 17:19:00]係呀! 係呀! 佛口黑心嗰個呀 !!!
食龍蝦平d嘛, 所以我老闆咪覺得冇咁唔好意思囉!
哦!!!明白
回覆刪除咁你地食龍蝦,嗰個人食咩呀?只係食菜呀?
[版主回覆10/07/2009 17:40:00]佢會叫碟齋同叫碟菜囉!
講就講話叫埋我地一斉食, 講真, 你咁, 人地點食呀!!!
不過, 老闆同老闆娘都冇理佢, 咁大家一斉都照食囉, 所以佢見到只係剩左一兩條菜嗰時, 就好快咁食埋! 到最尾, 有水果食, 佢就驚蝕底咁, 會食多幾件!
要乾鮑先好食呀!我好久無食啦,我都好想食呀,成日都吵老公話要買,但每次見到那麼貴又不捨得買,你現在免費有得食,正!正!
回覆刪除[版主回覆10/09/2009 11:42:00]唔使錢, 有得食就真係正架, 不過佢咁叫法, 我又驚我遲早食到嘔....