2009年10月6日 星期二

真係堅呀~

今晚同老闆約左個客食飯, 因為老闆知我鐘意食鮑魚(其實好多人都鐘意食架啦, 貴嘢喎!), 所以就去左太湖到食!


我老闆叫左隻好似手掌咁大嘅鮑魚比我!!!! 真係好似"手掌"咁大架!!! 食到我連其他嘢都冇食, 淨係隻鮑魚都飽晒啦!!!


呢d唔係成日會發生嘅情形, 就更係要影番張相啦, 不過因為同個客一斉, 所以就冇得咁做!!!  如果唔係, 就真係要影番十張八張先得!!!


6 則留言:

  1. 咁張相呢?
    我以前個間公司,成日都要見客,成日都有得食鮑參翅肚
    食到我怕怕
    最高紀錄試過連續一個星期嘅晚餐都係食龍蝦,好懷念呀~~~
    [版主回覆10/07/2009 12:48:00]同個客一斉, 所以冇影, 因為費事比人覺得好怪囉!
    哎呀, 講起龍蝦就真係驚喇, 因為逢過節, 我老闆會同我地去食lunch, 食親都係龍蝦, 仲要次次打包番公司, 之後幾日嘅lunch 都係食龍蝦, 食都我地想嘔  !!!
    我同親我d朋友講, 佢地都話我巴閉, 食龍蝦食到嘔 , 但係佢地又唔知, 我地對住老闆唔食又唔得, 都好慘架  !

    回覆刪除
  2. 對住一樣食物咁耐咩都無胃口啦
    不過lunch食龍蝦好似heavy咗啲喎
    [版主回覆10/07/2009 14:27:00]係呀, 好惡頂下架, 仲要係e麵底喎, 你話係唔係食到嘔呀, 食足4日呀!!!

    回覆刪除
  3. 你年年都係咁呀?叫你老闆轉下囉,轉食鮑魚,正~~~
    [版主回覆10/07/2009 15:15:00]唔係年年, 係逢過節都係.......
    食鮑魚.....佢應該唔會, 因為嗰個其嚟會計係食齋架!

    回覆刪除
  4. 係咪嗰個佛口蛇心呀?
    咁食龍蝦都唔得啦
    [版主回覆10/07/2009 17:19:00]係呀! 係呀! 佛口黑心嗰個呀  !!!
    食龍蝦平d嘛, 所以我老闆咪覺得冇咁唔好意思囉!

    回覆刪除
  5. 哦!!!明白
    咁你地食龍蝦,嗰個人食咩呀?只係食菜呀?
    [版主回覆10/07/2009 17:40:00]佢會叫碟齋同叫碟菜囉!
    講就講話叫埋我地一斉食, 講真, 你咁, 人地點食呀!!!
    不過, 老闆同老闆娘都冇理佢, 咁大家一斉都照食囉, 所以佢見到只係剩左一兩條菜嗰時, 就好快咁食埋!  到最尾, 有水果食, 佢就驚蝕底咁, 會食多幾件!

    回覆刪除
  6. 緣份BB已駕到2009年10月8日 晚上8:16

    要乾鮑先好食呀!我好久無食啦,我都好想食呀,成日都吵老公話要買,但每次見到那麼貴又不捨得買,你現在免費有得食,正!正!
    [版主回覆10/09/2009 11:42:00]唔使錢, 有得食就真係正架, 不過佢咁叫法, 我又驚我遲早食到嘔....

    回覆刪除