2009年10月1日 星期四

頂你唔順, 使唔使咁呀!

呢個曵豬, 發覺佢真係越嚟越攪笑, 因為佢而家一放佢落張high chair 到即刻唔alike, 個衰樣仲好似好唔開心, 滿懷心事咁, 好攪笑, 又頂佢唔順!


軒軒, 你使唔使咁先, 唔抱你就擺出個咁嘅樣, 乜你好可憐咩, 哈哈!


 









6 則留言:

  1. 佢個樣好不滿...哈哈哈哈哈哈哈
    [版主回覆10/02/2009 11:46:00]古靈精怪囉!

    回覆刪除
  2. 滕滕個頭好似好肉酸咁, 我都有諗過同熙熙整胎毛筆呀!你支筆而家keep係邊呀?嗰時總共整咗幾多錢呀?
    [版主回覆03/10/2010 09:39:00]揸左個頭, 真係真係好似大陸仔架, 幾經辛苦先留番長佢咋, 好彩留到過年個頭啱啱好, 如果唔係就係"大陸軒嘅第一次過年"呀~
    其實整左支筆都係睇左幾次之後就收埋左喇, 比左亞媽睇, 又比奶奶睇, 人人都睇下之後就收左入柜喇!
    支筆連盒整左一千九百幾呀, 因為起左對聯呀!
    http://hk.myblog.yahoo.com/yoki07_07/article?mid=1110

    回覆刪除
  3. 咁我而家整, 下年過年都唔會出事掛???熙熙D頭髮都長到唔受控制咁喇!
    [版主回覆03/10/2010 11:45:00]我係9月同滕滕剪架, 所以而家同熙熙剪應該6/7個月就會冇大陸feel 架喇! 最多剪完好似滕滕咁, 有一陣係大陸熙囉  !
    熙熙而家d頭髮真係好長, 又好卷, 其實係好得意架, 好似人地set 頭咁!

    回覆刪除
  4. 就係咁我又有D唔捨得同佢剪, 諗住1歲生日先帶佢去剪...而家影多D相先!
    [版主回覆03/10/2010 14:15:00]咁你又放心喎, 就算剪多左冇用嗰D(呢尤其係長嗰D呢), 佢會比番你架!

    回覆刪除
  5. 俾返我都冇用喇, 又黐唔返上熙熙個頭嘅!
    我淨係鐘意睇住熙熙執戀毛, 得閒又可以撩下喎...
    [版主回覆03/10/2010 15:42:00]不過, 我早嗰輪先攞番滕滕d頭髮出嚟摸下喎, 因為嗰陣時d頭髮真係好滑, 唔似而家, 連d髮質都似埋佢老豆!  都唔知有冇係攪錯, 乜都似老豆!

    回覆刪除
  6. 咁搞到我15/16喎, 同唔同熙熙剃晒佢, 做大陸熙呢???
    [版主回覆03/11/2010 23:25:00]一係你就把心一橫啦, 如果係咁諗就出年都唔使剃啦, 佢自己整整下都甩下甩下甩鬼晒, 再生過D出嚟啦!
    好似滕滕咁, 做一陣大陸熙啦, 有另一番回憶下、笑下都好吖!

    回覆刪除