2013年9月10日 星期二

遠視.......

8月23去左母嬰健康院做視力檢查, 檢查發現滕滕左眼有遠視, 而右眼就正常, 醫生話咁樣嘅情況, 照理應該係先天而不是後天, 因為如果係後天因數的話, 理應兩隻眼會有同樣問題!

醫生話滕滕兩隻眼有咁大嘅分別, 要轉介去專科去進一步評估, 而我都同滕滕BOOK左期係呢個月23号見專科醫生!

其實我都幾擔心, 因為醫生話佢左眼遠視都幾深, 所以佢而家平時其實係用右眼睇嘢, 而因為個腦潛意式輸入左右眼嘅清晰影像, 因此左眼而家係放埋左一邊係冇用到, 如果長此以往落去繼續唔理佢, 咁佢隻左眼就會廢左武功唔到, 即係會盲!

經小B媽介紹之下, book左間私營嘅驗眼中心今日去驗, 個結果係左眼有5百幾度遠視, 而呢個程度係好嚴重!!!

唔洗問我就已經預左一定要同滕滕配眼鏡, 因為我希望佢可以用埋左眼去睇嘢, 而個視光師都比左d exercise 我要幫滕滕去train隻左眼! 因為佢話佢而家呢個年齡發現, 仲可以有時間去追番, 就望佢好晒都望佢可以追番上嚟都好!

話下個星期可以攞到眼鏡喇, 希望滕滕唔好扭計啦, 因為攞左眼鏡之後就可以開始同佢train 左眼喇~

1 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2013年9月11日 凌晨2:57

    又要辛苦你啦~ 依家開始秋涼, 戴眼鏡應該無咁熱, 無咁扭計既。
    [版主回覆09/14/2013 11:17:30]而家唔可以做EXERCISE, 要帶左眼鏡先可以做, 因為而家太深係睇唔到所以做唔到架!
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆09/13/2013 16:02:57]但佢遠視5百幾度貼眼貼, 會唔會真係唔係好睇到野呀? 你在家裡試下先。因為怕佢太朦查查睇野有危險。
    [版主回覆09/12/2013 14:39:37]我比晒心理準備佢, 佢都知道要戴眼鏡隻左眼就會慢慢好番! 就咁睇佢佢冇咩抗拒, 唯一擔心就係個視光師話最好佢番學嗰3個鐘貼眼貼去上堂, 有FOCUS 去集中會進步快D, 因為我怕佢會覺得自己咁樣去上堂唔正常而唔開心! 我都已經打左電話比老師, 老師都好好話會幫我係上堂時同D同學仔解釋, 應該唔會有人笑佢嘅~........希望真係咁啦!

    回覆刪除