尋日滕滕喊晒話喉嚨痛唔想番學, 去睇左醫生食左藥, 番嚟之後就好似10日冇瞓咁就瞓左成兩個幾鐘! 可能因為剛放完5日嘅中秋假, 所以隻豬仔唔多唔少唔想番學都有d關係, 不過佢好彩, 因為Dr話佢真係有喉嚨發炎!
尋日懶左一日, 連眼貼都冇貼, 算啦! 見你真係有小小唔舒服! 所以頭先我問滕滕今日係唔係番學貼左眼貼時, 佢同我講: 媽咪, 我隻左眼而家睇嘢清楚左呀!
嘩~~~! 聽到之後真係開心到呢, 當堂激動到d胃酸湧晒上嚟, 開心到我即刻胃痛!
11月中會番去專科到覆診, 希望到時醫生話滕滕有進步啦! 真係, 好耐都未試過有咁開心喇~
沒有留言:
張貼留言