2013年9月11日 星期三

你真係好叻仔!!!

尋日真係好忙, 忙到我都真係散咁濟, 我都唔明點解滕滕咁勁, 一句攰都冇講過!

淨係驗眼配眼鏡都攪左兩個半鐘, 攪完仲要趕住化驗所抽血, 因為醫生打嚟叫得閑帶滕滕去描血驗下D乙型肝炎抗體仲有冇, 如果冇就要去打針!

因為滕滕之前見過我打針, 所以佢知道我話同佢去打針時, 佢只係輕鬆咁問我"打針係唔係好似你咁, 有小小痛架?!" 所以我一路以嚟, 都唔敢同滕滕講係抽血, 我只係同佢講去打針, 因為我怕佢會驚!

去到化驗所, 有個女仔幫滕滕抽血, 一睇, 我就知知地LAI嘢, 因為個女仔一D都唔老! 我睇見佢拍左滕滕隻手兩下跟住就拮左支針入去! 我個心諗 "咁快拮! 得唔得架???" 結果, 佢拮左支針入去, 就不停咁左撩右撩, 真係大獲囉! 見佢咁樣我就即刻話, "如果唔得就攞番支針出嚟啦, 你係咁撩, 我睇到都好痛呀!"  而係呢個moment, 我見到滕滕"就"晒眉好無奈又好痛咁望住嗰個女仔, 係冇喊架!  而我又再一次話, 如果你唔得就不如搵過第二個入嚟啦, 唔好好似頭先咁拮左入去搵唔到就係到撩嚟撩去喇!

過左一陣, 另外一個女仔入左嚟, 又係拍拍滕滕隻手, 睇下條血管出唔出到嚟先拮針落去! 但係呢個女仔我都好驚囉, 因為都係後生架, 佢拍兩下又摸下又再拍兩下, 咁即係佢都冇信心拮針落去囉! 結果, 第三個男人出現喇, 而呢個就老d喇!  我見個男人拍幾下又再"禁"下條血管又再拍下, 我眼見條血管出晒嚟喇, 個男人就手都震埋咁拮針落去! 而呢個時候, 滕滕見到有血出就喊喇!

我可憐嘅豬仔~ 媽me都真係赤到不得了囉! 眼見比人拮左咁耐! 所以我都唔理3721, 就算滕滕有咳都好, 我都即刻比糖佢食, 等佢食糖開心下喇! 因為真係心痛死我囉!



番到屋企, 一路沖涼, 一路食飯, 跟住到瞓覺, 我都仲係不斷咁讚緊滕滕頭先打針真係好勇敢, 而且仲同滕滕講番頭先個姑娘手勢好唔掂, 下次真係唔好再搵佢! 而滕滕, 我每一次讚佢, 佢都沾沾自喜咁覺得佢自己真係好叻囉! 而今日去畫畫, 番嚟仲同我講佢同佢畫班d同學講佢打針好叻好叻!

好叻~ 我都真係覺得你真係好叻! 真係好叻!!! 



沒有留言:

張貼留言