2013年9月29日 星期日

攰到呢~


今日食完LUNCH, 我地就番左公司, 因為要攞契妹份生日禮物呢~



因為今日係星期日, 公司冇人, 所以滕滕襯我去toilet, 就係到同我玩伏呢呢~ 可能公司好大, 佢好似好好玩咁囉!

今日車程都幾長, 搭完巴士搭地鐵, 搭完地鐵就行過去尖東站到, 諗住行冇耐會到博物館, 點不知行到隻狗咁, 早知係尖沙咀站出啦!

今期有舊巴士睇, 不過多人多到呢~




好彩影相時搵到個有利位置啫~

一路以嚟, 同滕滕出街佢都冇喊過, 不過今次破例喇! 因為今日去我公司時, 佢見到把傘, 佢堅決話要攞走, 咁好冇問題, 不過攞傘嘅代價係出街有嘢睇時唔好叫我抱(因為唔夠高要抱起嚟睇), 冇得買玩具, 同埋把傘一定要自己攞! 就係因為博物館今期講舊巴士, 所以滕滕lai嘢, 因為佢好想買巴士! oh~ sorry 囉! 講明左叫唔好攞傘, 咁既然咁堅持一定要攞就更係有代價啦! 結果, 企左係博物館外面自己飲泣左成5分鐘! 飲泣完就再同我講: 我想再入去睇!

睇完約左契E食飯, 一未見就尤自可, 一見就痴左線!







出左街成日, 我已經都唔搭巴士, 因為怕太耐, 所以搭紅VAN 番去, 點不知一上VAN仔, 滕滕就問我: 幾時到呀? 落車未呀? 係唔係差唔多喇?

我知, 因為佢好攰好眼瞓, 開車冇耐就已經得番半隻眼囉~

P.S. 睇番D相真係好好笑, 張張相滕滕都係揸住把傘, 一方面覺得佢好慘, 不過就抵佢, 另一方面覺得自己都幾衰, 不過就真係應該要咁做囉~

沒有留言:

張貼留言